html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

زمستان 1388 - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر از این به بعد در شأن پرسپولیس بازی کنیم، می‌توانیم حتی به مقام قهرمانی برسیم و ما فقط به فکر رسیدن به این مهم هستیم.
گفتگو با سپهر حیدری مدافع باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

*وضعیت پرسپولیس چطور است؟
- خوشحالم که در 4 بازی اخیر برنده بودیم البته این این 4 بازی شروع کار خوب ما بود. در گذشته آنقدر امتیاز از دست دادیم که فقط به فکر جبران امتیازات از دست رفته هستیم. هدف ما فقط رسیدن به مقام قهرمانی است هرچند رسیدن به این امر مهم سخت است.
*در مورد قهرمانی پرسپولیس خیلی امیدوارانه حرف می‌زنی؟
- اتفاقا در حین تمرین هم با بازیکنان در این خصوص خیلی صحبت کردیم هرچند رسیدن و فکر کردن به قهرمانی خیلی سخت است اما غیرممکن نیست. خدا هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارد بنابراین رسیدن به این خواسته دور از دسترس نیست.
*اما قبول کن که رسیدن به این خواسته کمی دور از ذهن است؟
- من کاری به این حرفها ندارم. در اینکه سپاهان مربی و بازیکنان بزرگی در اختیار دارد شکی نیست. این تیم دارای تشکیلات بسیار منظمی است و واقعا سپاهان تیم بسیار حرفه‌ای است اما از زمانی که دایی به پرسپولیس پیوسته به تیم شخصیت و انگیزه داده و تمرینات دارای تنوع بسیاری شده در حال حاضر با حضور دایی غرور در پرسپولیس جایی ندارد و این یک حسن بزرگ برای تیم ما است. ما آنقدر امتیاز از دست دادیم که باید خاطر دل هوادارانمان از این به بعد 3 امتیازات را از آن خود کنیم.

*بازی با مقاومت را چطور ارزیابی می‌کنی؟
- مقاومت در 3 بازی گذشته خود شکستهای سنگینی را متحمل شده اما آن را باید جزو بدشانسی‌های این تیم به شمار آورد وگرنه این ناکامی‌ها را نباید به حساب افت مقاومت ثبت کرد. آنها تیم بسیار خوبی هستند و سرمربی جوان و بسیار خوبی را دارند البته همه می‌دانند که زمین حافظیه شرایط چندان مساعدی ندارد و ما اگر می‌خواهیم سپاسی را شکست دهیم باید اندازه آنها در زمین بدویم. مطمئن باشید اگر خودمان باشیم می‌توانیم برنده این دیدار شویم.

هدفتان در جام حذفی چیست؟
- همانطور که اشاره کردم من در مورد کسب جام توسط پرسپولیس خیلی امیدوارم. ما 12 مانع داریم که اگر می‌خواهیم امیدوار باشیم باید هر 12 مانع را با پیروزی پشت سر بگذاریم. از این به بعد فقط باید ببریم و اصلا شکست نخوریم.

در مورد قرعه پرسپولیس در جام حذفی نظرت چیست؟
- معتقدم سخت‌ترین قرعه به نام ما افتاده است اما تلاش می‌کنیم موفق باشیم.

دفاع پرسپولیس بعد از مدتها عملکرد خوبی را از خود بر جای می‌گذارد. نظرت در این خصوص چیست؟
- یکی از مهم‌ترین کارهای علی دایی این بود که ثبات را در تیم به وجود آورد. وی ترکیب خط دفاع را به خوبی شناخته و از وقتی وی به پرسپولیس آمده جابجایی در این پست کمتر شده و همین باعث موفقیت پرسپولیس در 4 بازی اخیر شده است.
باتوجه به حضورت در ذوب‌آهن، دربی اصفهان را چطور می‌بینی؟
- شخصا دوست دارم ذوب‌آهن برنده دربی شود، زیرا تیم سابقم است.

 


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± سه شنبه 88/11/27| ط³ط§ط¹طھ 3:11 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدرى احترام خاصى براى محمود یاورى و تیمش قائل است اما پس از پیروزى پرسپولیس مقابل ایرانجوان بوشهر مدعى شد که آن باخت سنگین فقط یک اتفاق بوده است. با ما همراه باشید:
• بازى با ایرانجوان بوشهر چطور بود؟

فکر کنم اولین بازى در جام حذفى همیشه سخت ترین بازى است چون در مرحله اول باید با تیم هایى که در لیگ هاى پایین تر هستند بازى کرد که خیلى انگیزه دارند. از شانس بد ما هم اولین بازى در جام حذفى را در بوشهر انجام دادیم که خاطره خیلى بدى از آن شهر داشتیم. در کل بازى خوبى بود اما مى توانستیم با گل هاى بیشتر ببریم چون خود من یک موقعیت صد در صد داشتم که نزدم، البته به خاطر خرابى زمین بود. آقا کریم هم یک پنالتى را نزد و محسن هم موقعیت داشت که گل نشد. در کل باید مى بردیم که بردیم و به مرحله بعد صعو کردیم

• ایرانجوان در این بازى چطور کار کرد؟

به نظر من در حد خودشان فوق العاده بودند و باید به مربى و بازیکنان این تیم تبریک بگویم. نمى خواهم ارزش کار شاهین بوشهر را پایین بیاورم اما اگر پرواز ما 6 صبح نبود و درست استراحت مى کردیم و همه نفرات هم در خدمت تیم بودند، آن نتیجه رقم نمى خورد. من به آقاى یاورى خیلى احترام مى گذارم و نمى خواهم ارزش ایشان و تیمش را پایین بیاورم اما در آن بازى شرایط خاصى داشتیم. ما در این بازى در جام حذفى به برد نیاز داشتیم وچون به پیروزى رسیده بودیم، دیگر بازى را اداره کردیم و فشار زیادى نیاوردیم.

• جو بوشهر را چگونه دیدى؟

 مثل دفعه قبل خیلى توهین کردند اما عادت کرده ایم. در بازى با شاهین بوشهر هم با سنگ وبطرى ما را زدند. در این بازى هم ماساژور ما را با سنگ زدند و سرش شکست که الان بانداژ شده است

• چرا چنین رفتارى دارند؟

- نمى دانم، شاید تعصب زیادى دارند اما فوتبال حرفه اى است. جالب اینکه جلوى در هتل مى آیند و عکس و امضاء مى گیرند اما یک سرى از همان افراد مى آیند و در استادیوم به ما فحش مى دهند

• هدف شما در جام حذفى چیست؟
غیر از کسب جام، چیزى نمى تواند باشد. با نتیجه اى که سپاهان مقابل مقاومت گرفت، شانس آنها براى قهرمانى در لیگ خیلى زیاد شد. البته ما هم در لیگ مى جنگیم و نا امید نیستیم. در جام حذفى با 5 برد مى شود قهرمان شد. یکى از این 2جام را باید به دست آوریم. ما بقیه حریفان را مى بریم و یک جام براى هواداران مى آوریم چون بعد از 2 سال، حق آنها است که جام بگیریم. هواداران پرسپولیس در مسابقه نظرسنجى برنامه 90 ما را شرمنده کردند و با حمایت خودشان به ما روحیه دادند. با برد دربى قسمتى از محبت آنها را جبران کردیم اما باید یک جام امسال بگیریم تا محبت آنها بیشتر جبران کنیم.

 


 


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± چهارشنبه 88/11/21| ط³ط§ط¹طھ 6:40 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

تیم فوتبال پرسپولیس در حساسترین بازى خود در نیم فصل دوم رقابتهاى لیگ، دربى 68 را با برد پشت سر گذاشت، آن هم در دیدارى که مسائل حاشیه اى فراوانى در آن بوجود آمد. سپهر حیدرى مدافع تیم پرسپولیس عقیده دارد درگیرى هاى بوجود آمده در این بازى ناشى از حساسیت بالاى این دیدار بوده است

 

•از عملکرد خودت در دربى راضى بودى؟

- من به شخصه نمى توانم در مورد عملکرد خودم نظر بدهم. این مربیان تیم هستند که باید از من راضى باشند. در صحنه گل ، من و شیث سر خوردیم و تمرکز خود را از دست دادیم. به غیر از آن فکر نمى کنم استقلال صاحب موقعیت خطرناکى شده باشد. در کل تیم ما سرتر بود و توانست بازى را به سود خود تمام کند.

ما موقعیت هاى زیادى داشتیم و حتى در یک صحنه مدافعین استقلال توپ را از دهانه دروازه بیرون کشیدند. با این حساب تیم ما تیم برتر میدان بود.


• در نیمه دوم حقیقى و شیث با یکدیگر درگیر شدند. نظرتان در این مورد چیست؟
 درگیرى خاصى نبود فقط حساسیت بازى باعث شده بود تا بازیکنان ما استرس زیادى پیدا کنند. در آن صحنه هم علیرضا و شیث درگیرى نداشتند و فقط بلند بلند با یکدیگر حرف مى زد.

 

• اگر دعوایى نبود چرا کریم باقرى به شیث ضربه زد؟
- من این صحنه را ندیدم چرا که پشتم به آنها بود اما در نهایت کریم باقرى بزرگتر تیم است و هر کارى که انجام داد براى آرام کردن جو بازى بود.

 

• بازى با تیم ایرانجوان راچطور پیش بینى مى کنید؟
- خدا را شکر با بردى که در این بازى بدست آوردیم از لحاظ روحى و روانى خیلى بالا رفتیم اما باید این برد را فراموش کنیم و با تمرکز خود را براى بازى با تیم ایرانجوان بگذاریم. ما باید یکى از این 2 جام را بدست بیاوریم. هنوز براى قهرمانى لیگ فرصت داریم اما نباید جام حذفى را نادیده بگیریم و از همین اولین بازى باید استارت قهرمانى در این جام را بزنیم.

 




 


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± شنبه 88/11/17| ط³ط§ط¹طھ 4:1 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

طبق روال هفته‌های گذشته حبیب کاشانی شب قبل از مسابقه سه بازیکن را به عنوان بازیکن برتر بازی قبلی انتخاب کرد و به آنها پاداش ویژه‌ای داد. به گزارش گل علیرضا حقیقی، سپهر حیدری و محسن خلیلی سه بازیکنی بودند که شب قبل به عنوان بازیکن برتر دیدار با راه آهن شناخته شده و پاداش ویژه 250 هزارتومانی دریافت کرده‌اند.
ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/11/9| ط³ط§ط¹طھ 7:26 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدرى مدافع تیم پرسپولیس که به تازگى از اردوى تیم ملى بازگشته عملکرد تیم ملى در تورنمنت قطر را مفید دانست و معتقد بود که این بازى ها براى آماده سازى بازى هاى جام ملت ها بسیار مفید بود. در رابطه با آخرین تغییر و تحولات پرسپولیس و شرایط تیم  ملى با حیدرى گفت وگو کردیم که در ادامه از نظرتان مى گذرد. با ما همراه باشید

 

• حضور در تورنمنت قطر را چطور ارزیابى مى کنى؟
- تورنمنت قطر براى تیم ما بسیار مفید بود هرچند که خیلى ها خرده گرفتند که چرا این نتایج را کسب کردیم اما باید بگویم که ما براى قهرمانى نرفته بودیم. شاید یکى از اهداف ما قهرمانى بود اما هدف اصلى این بود که با استفاده از این بازى ها خودمان را براى قهرمانى در جام ملت هاى آسیا آماده کنیم. بازیکنان جوانى به تیم ملى اضافه شده بودند و حتى خیلى ها اولین بازى ملى خود را انجام مى دادند. هماهنگ شدن آنها زمان مى برد و در هیچ زمانى مثل موقع بازى نمى توانند تجربه کسب کنند. ما در اوایل خوب کار نکردیم اما به مرور زمان بهتر شدیم و کاملتر و هماهنگتر کار کردیم و توانستیم کره شمالى را که به ناحق قهرمان این تورنمنت شد را شکست بدهیم.

 

• از بازى مقابل سنگاپور برایمان صحبت مى کنید؟

- بازى با سنگاپور براى ما خیلى مهم بود. شرایط سختى براى انجام این بازى داشتیم. اختلاف ساعت

باعث شده بود که خوب استراحت نکنیم و تیم سنگاپور هم نسبت به سال هاى قبل خیلى فرق کرده بود. استادیوم و باقى شرایط به نفع آنها بود اما خوشبختانه توانستیم با تلاش بچه ها به یک پیروزى پرگل دست یابیم.

 • خیلى کم در ترکیب تیم ملى قرار گرفتى. فکر نمى کنى باید فرصت بیشترى به تو داده مى شد؟
- در درجه اول مهم این است که تیم ملى بتواند نتیجه بگیرد و هر کسى چه یک دقیقه و چه ?? دقیقه براى تیم ملى به میدان برود برایش افتخار بزرگى محسوب مى شود چراکه حضور در تیم ملى به بازیکنان شخصیت زیادى مى بخشد. هیچ فرقى نمى کند که من کامل بازى کرده باشم یا نه. زمانى که بازى کردم تمام تلاشم را به کار گرفتم تا براى تیمم مفید باشم و زمانى هم که روى نیمکت بودم براى موفقیت تیم ملى دعا کردم.

• پرسپولیس باتغییروتحولات فراوانى روبرو شده است. حضور دایى را در این تیم چطور مى بینى؟
- خب از زمان آمدن دایى من و خلیلى به علت حضور در اردوى تیم ملى در تمرینات حضور نداشتیم. ? صبح جمعه به تهران رسیدیم و بلافاصله در تمرینات بعدازظهر تیم شرکت کردیم. با توجه به اختلاف ساعت، خواب ما به   هم  ریخته بود اما سعى کردیم خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم و خوب تمرین کنیم. آقاى دایى هم در زمان بازیگرى و هم مربیگرى آدم موفقى بوده است. امیدوارم که وى بتواند در پرسپولیس هم موفق باشد.

• با توجه به دورى از تمرینات مى توانى خودت را به تفکرات دایى نزدیک کنى؟
- من تمام سعى خودم را به کار گرفتم تا در اولین تمرینى که بعد از بازگشت انجام دادم موفق عمل کنم.
حتى بین ?? نفر اصلى هم قرار گرفتم. درست است که در این اردو نتوانستم سایر هم تیمى هاى خود را همراهى کنم اما به اندازه کافى با آنها هماهنگ هستم و در نهایت موفقیت تیم براى من اهمیت دارد.

• از نیمکت نشینى ناراحت نیستى؟
- نه من تازه از اردوى تیم ملى برگشته بودم و نظر کادر فنى این بود که بهتر است در این بازى استراحت کنم. آنچه مشخص است این که آقاى دایى سعى کرد بهترین ارنج را به زمین بفرستد و افراد آماده تر را در ترکیب قرار بدهد.

• از بازى با ذوب آهن برایمان صحبت کن؟
- طبیعى بود که بعد از چند روز تعطیلى شرایط تیم براى بازگشت به میدان سخت باشد. علاوه بر این بازى آسانى هم پیش رو نداشتیم و تیم ذوب آهن براى برد به میدان آمده بود اما بچه هاى ما توانستند در دقایقى بازى را در اختیار بگیرند و تیم برتر میدان باشند و اگر بد شانسى دقایق پایانى نبود و روى ضد حملات غافلگیر نمى شدیم بازى را با برد پشت سر گذاشته بودیم.



ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± دوشنبه 88/10/21| ط³ط§ط¹طھ 12:50 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدری در گفت‌وگویی درباره دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تیم‌های اصفهانی در سال‌های اخیر نشان داده‌اند سرسخت هستند.
وی افزود: باید آماده باشیم تا به امتیازهای دلخواه برسیم. بازی در تهران سخت است، اما امیدوارم در دیدار خانگی با دایی که مربی بلند آوازه‌ای است، به 3 امتیاز لازم برسیم. من هم آماده‌ام در دیدار فردا در خدمت پرسپولیس باشم.

مدافع تیم ملی با اشاره به پربار بودن تورنمنت قطر گفت: در اردوی تیم ملی در قطر، قطبی به دنبال تیم سازی بود و برای قهرمانی به قطر نرفته بودیم. هدف اصلی ساختن استخوان بندی تیم برای جام ملت‌های آسیا بود.

 

وی ادامه داد: تورنمنت قطر از سطح بالایی برخوردار بود و به هدف خودمان در این اردو رسیدیم چون ترکیب تیم ملی در این رقابت‌ها مشخص شد و از طرفی به اهداف تاکتیکی قطبی رسیدیم. درست است که نتیجه نگرفتیم اما هدف ما این نبود.

حیدری درباره نیمکت نشینی‌اش در تیم ملی عنوان کرد: در مدت زمانی که در زمین مسابقه حضور داشتم عملکرد بدی نداشتم، اما هر زمان که روی نیمکت بودم برای تیم ملی دعا می‌کردم. مهم این بود که تیم ملی به خواسته‌های خودش برسد، که رسید.
وی درباره خوشحالی بیش از حد بازیکنان و کادر فنی در دیدار مقابل سنگاپور عنوان کرد: ای کاش شما هم در این دیدار در ورزشگاه حاضر بودید و جو حاکم را می‌دیدید. سنگاپور 6 امتیاز کسب کرده بود و شرایط زمین و ورزشگاه به ضرر ما بود. هیچ کس به خاطر حضور در جام ملت‌ها به ما تبریک نمی‌گوید و همه دوست دارند از تیم ملی انتقاد کنند.
حیدری تصریح کرد: پیروزی مقابل سنگاپور هم به اندازه خودش سخت بود که به آن رسیدیم. گل‌هایی که در نیمه اول به ثمر رساندیم شیرازه سنگاپور را به هم ریخت. انتقادها باید منصفانه‌تر باشد تا تیم ملی به موفقیت برسد.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/10/18| ط³ط§ط¹طھ 8:9 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از مدتها ار سوی افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اردوی تیم ملی دعوت شده و نامش در میان 25 بازیکن اعزامی به تونمنت قطر دیده می شود. حیدری در این خصوص می گوید: برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش زیادی کردم و حضور در تیم ملی برای همه بازیکنان افتخار محسوب می شود. وی تصریح کرد: بسیار خوشحالم که بار دیگر به تیم ملی دعوت شدم و مطمئن بودم افشین  قطبی نتیجه زحماتم را روزی با دعوت من به تیم ملی می دهد.
 حیدری افزود: در زمان حضورم در ذوب آهن همیشه به تیم ملی دعوت می شدم و سال اول ورودم به پرسپولیس هم در تیم ملی بودم اما به مدت دو سال و در زمان مربیگری علی دایی  به تیم ملی دعوت نشدم اما نظر دایی برایم محترم است. این در حالی است که پیش از آن و در زمان سرمربیگری امیر قلعه نوعی در تیم ملی بودم.

مدافع تیم پرسپولیس گفت: فصل خوبی را در تیم پرسپولیس داشتم و قطبی نفرات آماده را به اردوی تیم ملی دعوت کرده که در میان آنها همه مدافعان موفق در لیگ برتر حضور دارند اما موفقیت تیم ملی مهمترین مساله است و افتخاری برای همه محسوب می شود.


 وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان برای شرکت در تونمنت بین المللی و چهار جانبه قطر عازم این کشور می شوند کسی قبل از اعزام خط نمی خورد، اگر بنابر صلاحدید مربی تیم ملی تنها یک دقیقه هم در زمین حضور داشته باشم تمام تلاشم را برای موفقیت و نتیجه گرفتن تیم ملی می کنم.
 حیدری در مورد مسابقه این هفته پرسپولیس با صبای قم گفت: مسابقه حساسی با تیم صبای قم در هفته 21 لیگ برتر داریم و دوست دارم قبل از حضور در قطر خوشحالی هواداران پرسپولیس را ببینم، به همین دلیل همه تمرکزم را برای بازی روز چهارشنبه دوم دی گذاشته ام تا بایک پیروزی خوب بازی را به اتمام برسانم.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± سه شنبه 88/10/1| ط³ط§ط¹طھ 9:59 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

<      1   2      

ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯