html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدری : امیدوارم ذوب آهن را شکست دهیم - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

سپهر حیدری در گفت‌وگویی درباره دیدار مقابل ذوب آهن اظهار داشت: تیم‌های اصفهانی در سال‌های اخیر نشان داده‌اند سرسخت هستند.
وی افزود: باید آماده باشیم تا به امتیازهای دلخواه برسیم. بازی در تهران سخت است، اما امیدوارم در دیدار خانگی با دایی که مربی بلند آوازه‌ای است، به 3 امتیاز لازم برسیم. من هم آماده‌ام در دیدار فردا در خدمت پرسپولیس باشم.

مدافع تیم ملی با اشاره به پربار بودن تورنمنت قطر گفت: در اردوی تیم ملی در قطر، قطبی به دنبال تیم سازی بود و برای قهرمانی به قطر نرفته بودیم. هدف اصلی ساختن استخوان بندی تیم برای جام ملت‌های آسیا بود.

 

وی ادامه داد: تورنمنت قطر از سطح بالایی برخوردار بود و به هدف خودمان در این اردو رسیدیم چون ترکیب تیم ملی در این رقابت‌ها مشخص شد و از طرفی به اهداف تاکتیکی قطبی رسیدیم. درست است که نتیجه نگرفتیم اما هدف ما این نبود.

حیدری درباره نیمکت نشینی‌اش در تیم ملی عنوان کرد: در مدت زمانی که در زمین مسابقه حضور داشتم عملکرد بدی نداشتم، اما هر زمان که روی نیمکت بودم برای تیم ملی دعا می‌کردم. مهم این بود که تیم ملی به خواسته‌های خودش برسد، که رسید.
وی درباره خوشحالی بیش از حد بازیکنان و کادر فنی در دیدار مقابل سنگاپور عنوان کرد: ای کاش شما هم در این دیدار در ورزشگاه حاضر بودید و جو حاکم را می‌دیدید. سنگاپور 6 امتیاز کسب کرده بود و شرایط زمین و ورزشگاه به ضرر ما بود. هیچ کس به خاطر حضور در جام ملت‌ها به ما تبریک نمی‌گوید و همه دوست دارند از تیم ملی انتقاد کنند.
حیدری تصریح کرد: پیروزی مقابل سنگاپور هم به اندازه خودش سخت بود که به آن رسیدیم. گل‌هایی که در نیمه اول به ثمر رساندیم شیرازه سنگاپور را به هم ریخت. انتقادها باید منصفانه‌تر باشد تا تیم ملی به موفقیت برسد.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/10/18| ط³ط§ط¹طھ 8:9 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯