html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

بهار 1389 - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

مدافع پرسپولیس گفت: همیشه عادت داریم هواداران خودمان را اذیت کنیم.

به گزارش اف سی پرسپولیس، سپهر حیدری پس از صعود به فینال جام حذفی اظهار داشت: در یک کورس 120دقیقه ای صبا را مغلوب کردیم و به حق خودمان رسیدیم. البته می توانستیم در 90دقیقه کار را تمام کنیم.
وی افزود: صبا تیم کوچکی نیست. آنها در خط میانی و دفاع بسیار مستحکم بازی کردند اما خوشبختانه اجازه پیدا نکردند به خط دفاعی پرسپولیس ضربه وارد کنند.

حیدری درباره حضور هواداران گفت: همیشه عادت داریم هواداران خودمان را اذیت کنیم. پس از 120دقیقه بازی تمام بازیکنان می گفتند خدایا ما را در برابر هواداران روسفید کن که بالاخره مزد زحمات خودمان را گرفتیم و جواب اعتماد هواداران که ما تنها نگذاشتند را دادیم.

مدافع پرسپولیس درباره اتفاقات آخر بازی نیز گفت: نمی دانم سرنوشت پرسپولیس چه اتفاقی رقم خورده بود به همین دلیل باید از خدا بپرسید که ماجرای طوفان، قطعی برق و سپس برد پرسپولیس در ضربات پنالتی چه بود.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± شنبه 89/2/4| ط³ط§ط¹طھ 6:43 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدری مدافع پرسپولیس که خیلی دوست داشت همانند دو فصل پیش در فصل جاری نیز گل قهرمانی تیمش را به ثمر برساند، اکنون این سناریو را برای فصل آینده گذاشته است.

حیدری با اشاره به این موضوع می گوید: امتیازات فراوانی را در فصل جاری از دست دادیم که منجر به این مسئله شد که قهرمانی را خیلی راحت به تیم سپاهان اصفهان بدهیم. با این حال فصل آینده فرصت مناسبی است تا قهرمانی دو فصل پیش خود را تکرار کنیم.وی که خاطره خوبی از بازی با سپاهان در2 فصل گذشته دارد، تاکید می کند: در فصل جاری بازی ما با تیم سپاهان حساسیت 2 فصل پیش را ندارد، ولی با این حال ما برای اینکه در رتبه خوبی قرار بگیریم، باید در هفته پایانی، سپاهان را شکست دهیم.

ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± چهارشنبه 89/2/1| ط³ط§ط¹طھ 5:41 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدری در تبریز فرمانده خط دفاعی پرسپولیس بود و انصافا این خط با وجود تغییرات زیاد و جو ورزشگاه به غیر از یک صحنه دچار اشتباه نشد. با مدافع پرسپولیس یک روز بعد از بازی گفت‌وگویی می‌کنیم.
دوست داریم خودت درباره بازی با تراکتورسازی بگویی.

به نظرم بازی قشنگی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. پرسپولیس در نیمه اول، تیم همیشگی نبود و تراکتور بهتر بازی کرد اما در نیمه دوم آنها به زمین ما نیامدند و به 18 قدم ما نرسیدند، فقط در چند صحنه شوت زدند.

واقعا علت ضعف پرسپولیس در نیمه اول چه بود؟
فکر می‌کنم فاصله زیاد بین بازی‌ها روی تیم ما تاثیر می‌گذارد. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انگیزه متفاوتی بازی می‌کنند، مثل سایپا که با گذشته‌اش تفاوت پیدا کرده بود. برای پرسپولیس که در کورس قهرمانی است یک ماه یک بازی بزرگ‌ترین ضربه است.

ما بعد از یک باخت بد مقابل سایپا 13 روز بازی نکردیم. خب در این شرایط تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال دچار حاشیه می‌شوند. البته آقایان کاشانی و دایی با تجربه‌ای که داشتند آرامش را حفظ کردند اما فاصله بازی‌ها روی تیم ما تاثیر می‌گذارد.

گل عجیبی هم در نیمه اول خوردید.

واقعا مستحق دریافت آن گل نبودیم. درست است که تراکتورسازی حمله می‌کرد اما آنها فقط از راه دور شوت می‌زدند و این شوت‌ها با صدای تماشاگران آب و تاب داده می‌شد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما آقای کامرانی‌فر در آن صحنه پرچم زد و بچه‌های ما شل گرفتند. کامرانی‌فر که البته جزو بهترین کمک‌داوران آسیاست اشتباها پرچم زد چون فکر می‌کرد توپ به دست حقیقی خورده و می‌خواسته خطای هند اعلام کند.

در نیمه دوم چند موقعیت عالی را از دست دادید، به خصوص خودت که در وقت‌های تلف شده بدشانس بودی.
من در عمرم ضربه سر به این خوبی نزده بودم. هنوز هم باورم نمی‌شود که گل نشده. وقتی ضربه‌ام را زدم به زمین افتادم و نگاهم به همبازیانم بود که ببینم خوشحالی می‌کنند یا نه اما آقا کریم آمد و گفت «گل نشد». فکر می‌کنم واکنش مهدی ثابتی در آن صحنه فراتر از آسیا و استثنایی بود. من ضربه را به منتهی‌الیه دروازه زدم که نتواند توپ را در بیاورد اما واقعا واکنش او فراتر از حد تصور بود.

با این حال همین مساوی باعث شد شانس قهرمانی را کلا از دست بدهید

بله قطعا دیگر شانسی برای قهرمانی نداریم. الان چهار تیم برای جایگاه دوم و سوم می‌جنگند و فکر می‌کنم این جنگ تا روز آخر ادامه داشته باشد. اگر سپاهان، راه‌آهن را ببرد که قهرمان است و جنگ ما برای نایب قهرمانی ادامه دارد. به همین خاطر بازی با استیل‌آذین برای ما حکم فینال را دارد. البته ما حتما باید با کسب جام حذفی برای هوادارانمان کاری کنیم. فکر کنم الان آنها را به سکته نزدیک کرده‌ایم چون دو سال است که آنها را حرص می‌دهیم و حتما باید یک جام برای آنها بیاوریم.

حالا اگر پرسپولیس قهرمان نشود که نمی‌شود، دوست داری کدام تیم قهرمان شود؟

به شخصه دوست دارم تا روز آخر رقابت ادامه داشته باشد اما بعد از پرسپولیس قطعا دوست دارم ذوب‌آهن قهرمان شود چون 17 سال با این تیم زندگی کرده‌ام.

راستی جو تبریز و هواداران تراکتورسازی چطور بود؟

تماشاگران تبریزی فوق‌العاده بودند و تنها نکته منفی‌شان همان شعار افغانستان بود. با این حال واقعا با ادب بودند. من در تمام شهرستان‌ها به غیر از هواداران ذوب‌آهن که واقعا با ادب هستند، چنین تماشاگران خوبی ندیده بودم. البته گهگداری به خاطر عرق به تیم‌شان شعارهایی می‌دادند اما تراکتورسازی بعد از پرسپولیس و استقلال، بیشترین طرفدار را دارد و می‌تواند با این پشتوانه مقابل هر تیمی موفق باشد

 حالا واقعا در نیمه اول تحت فشار جو ورزشگاه و این هواداران قرار گرفته بودید؟

نه اصلا. خود من و بیشتر بازیکنان پرسپولیس بارها در این شرایط بازی کرده‌ایم و هیچ استرسی نداشتیم. نمی‌دانم مشکلمان در نیمه اول چه بود اما انگار در شرایط مسابقه نبودیم، نمی‌دویدیم و میزان دوندگی کل تیم‌مان پایین بود. اتفاقا آقای دایی هم دنبال این است که ببیند مشکل از کجا بوده و حتما آن را حل خواهد کرد.

و حرف پایانی؟

دوست دارم از طریق روزنامه شما به هواداران پرسپولیس پیغام بدهم که در بازی با صبا، ما را تنها نگذارند. ما در بازی با تراکتورسازی50درصد توانمان که همان طرفداران هستند را در تهران جا گذاشته بودیم. ما در بازی با صبا جایی برای اشتباه کردن نداریم چرا که این دیدار هم مثل فینال می‌ماند. ما به هواداران‌مان نیاز داریم و اگر 50 درصد خودمان هم باشیم، با حضور آنها برنده خواهیم بود. البته صبا هم تیم بسیار خوبی است و مربی بسیار خوبی دارد. آقای کربکندی7-8سال مربی من بوده و قطعا صبا را متحول کرده. صبا مدیون کربکندی است و ما بازی سختی مقابل تیم خوب او و بازیکنان شایسته‌اش داریم. با این حال پرسپولیس نمی‌تواند این جام را از دست بدهد و باید حتما صبا را ببریم

 




 


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± دوشنبه 89/1/30| ط³ط§ط¹طھ 6:44 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

به گزارش خبرگزاری اف سی پرسپولیس ، سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایطش اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و در اوج آمادگی هستم. تمام تمرکزمان را روی چند بازی آخر در لیگ و جام حذفی گذاشته‌ایم و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم تا حداقل یک جام و یک سهمیه برای هواداران کسب کنیم.

وی درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: پرسپولیس بدترین ضربه را از تعطیلات لیگ خورده است. در یک ماه اخیر تنها یک دیدار انجام دادیم. این تعطیلات برای بازیکنان ما که در اوج آمادگی و کورس قهرمانی قرار داشتند بدترین ضربه بود، اما در اردوی امارات 2 دیدار دوستانه خوب برگزار کردیم و توانستیم قسمتی از آمادگی خود را حفظ کنیم.

 

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: برای یک مربی در این شرایط حفظ آمادگی تیم بسیار سخت است. بازیکنان تمام تمرکز خود را برای پیروزی در دیدار مقابل تراکتورسازی گذاشته‌اند و به هیچ عنوان به باخت فکر نمی‌کنیم.

حیدری عنوان کرد: تراکتورسازی هواداران خوبی دارد، اما با تمام احترامی که برای آنها قائلم نمی‌توانند هیچ استرسی به ما وارد کنند. پرسپولیس چند برابر تراکتورسازی طرفدار دارد و اگر پشت کوه هم بازی کنیم باز هم ورزشگاه پر می‌شود. تراکتورسازی هواداران قابل ستایشی دارد، اما با کمال احترام آنها کوچکترین استرسی نمی‌توانند به ما وارد کنند.

وی درباره حرف‌وحدیث‌های بوجود آمده درباره اردوی امارات اظهار داشت: در طول اردوهایی که تا به حال در امارات برگزار کردیم این بهترین اردویی بود که داشتیم و2دیدار تدارکاتی خوب نیز برگزار کردیم. این اردو بهترین زمان برای حضور بازیکنانی بود که فرصت بازی را پیدا نکرده بودند.

مدافع پرسپولیس گفت: تیم دایی جای خوشگذارانی نیست. همه چیز بر اساس نظم و انضباط است و کسانی که این حرف‌ها را به میان می‌آورند دست بردارند چون اشتباه می‌کنند.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 89/1/22| ط³ط§ط¹طھ 9:1 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

فرصتی دست داد تا بعد از برد تیم پتروشیمی تبریز در فرودگاه این شهر گفت و گوی کوتاهی با سرخ پوشان داشته باشیم، آنها در جواب سوال های  1-سال 88 برای شماچطور بود؟ 2-چه آرزویی برای سال بعد دارید؟3-چه عیدی‌ای برای هواداران؟

سپهر حیدری:

  • سال 88 به دو قسمت تقسیم می شود؛ سه فصل بهار، تابستان و پاییز که اصلا پرسپولیس نبودیم و زمستان که که 60 درصد پرسپولیس بودیم و توانستیم تا حدی دل هواداران را شاد کنیم، گرچه سه فصل اول به هواداران حرص دادیم.
  • دعای سلامتی برای خودم، تیم و هواداران را دارم...و هنوز امیدوارم دو جام بگیریم.
  • بهترین عیدی! با دو ماه تاخیر، یک جام عیدی بدهیم.

ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 89/1/1| ط³ط§ط¹طھ 1:5 صبح| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯