html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدری : هواداران تراکتورسازی نمیتوانند برای ما مشکلساز شوند - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

به گزارش خبرگزاری اف سی پرسپولیس ، سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایطش اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و در اوج آمادگی هستم. تمام تمرکزمان را روی چند بازی آخر در لیگ و جام حذفی گذاشته‌ایم و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم تا حداقل یک جام و یک سهمیه برای هواداران کسب کنیم.

وی درباره تعطیلات لیگ برتر گفت: پرسپولیس بدترین ضربه را از تعطیلات لیگ خورده است. در یک ماه اخیر تنها یک دیدار انجام دادیم. این تعطیلات برای بازیکنان ما که در اوج آمادگی و کورس قهرمانی قرار داشتند بدترین ضربه بود، اما در اردوی امارات 2 دیدار دوستانه خوب برگزار کردیم و توانستیم قسمتی از آمادگی خود را حفظ کنیم.

 

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: برای یک مربی در این شرایط حفظ آمادگی تیم بسیار سخت است. بازیکنان تمام تمرکز خود را برای پیروزی در دیدار مقابل تراکتورسازی گذاشته‌اند و به هیچ عنوان به باخت فکر نمی‌کنیم.

حیدری عنوان کرد: تراکتورسازی هواداران خوبی دارد، اما با تمام احترامی که برای آنها قائلم نمی‌توانند هیچ استرسی به ما وارد کنند. پرسپولیس چند برابر تراکتورسازی طرفدار دارد و اگر پشت کوه هم بازی کنیم باز هم ورزشگاه پر می‌شود. تراکتورسازی هواداران قابل ستایشی دارد، اما با کمال احترام آنها کوچکترین استرسی نمی‌توانند به ما وارد کنند.

وی درباره حرف‌وحدیث‌های بوجود آمده درباره اردوی امارات اظهار داشت: در طول اردوهایی که تا به حال در امارات برگزار کردیم این بهترین اردویی بود که داشتیم و2دیدار تدارکاتی خوب نیز برگزار کردیم. این اردو بهترین زمان برای حضور بازیکنانی بود که فرصت بازی را پیدا نکرده بودند.

مدافع پرسپولیس گفت: تیم دایی جای خوشگذارانی نیست. همه چیز بر اساس نظم و انضباط است و کسانی که این حرف‌ها را به میان می‌آورند دست بردارند چون اشتباه می‌کنند.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 89/1/22| ط³ط§ط¹طھ 9:1 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯