html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

پاییز 1388 - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستم دوباره برای پرسپولیس گلی را به ثمر رسانم. سپهر حیدری در مورد پیروزی 2 بر صفر مقابل مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و این مسابقه حساسیت ویژه‌ای داشت. خوشحالم که دوباره برای پرسپولیس گلزنی کردم. من روی زدن ضربات در محوطه جریمه شگرد دارم و می‌دانم در کجا جاگیری کنم.
وی ادامه داد: این پیروزی یک هدیه دیگر از سوی بازیکنان و کادرفنی به هواداران بود و نشان دادیم که در این بازی مستحق پیروزی بودیم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیش از 2 گل نیز به مس بزنیم. البته باید توجه داشت که نتایج سایر مسابقات امروز نیز به سود ما شد.

مدافع پرسپولیس در مورد خط دفاعی این تیم در این بازی گفت: خط دفاعی تیم ما در ابن دیدار خوب بود و امیدوارم در در بازی‌های آینده نیز همین طور باشد.




ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/9/13| ط³ط§ط¹طھ 10:14 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:"این تنها نیمی از توانایی تیم ما بود."


سپهر حیدری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با عنوان این مطلب افزود: "خدا را شکر می‌کنم که با این برد، به مدعیان صدر جدول اضافه شدیم و می‌توانیم با کمی دقت  صدر جدول را به دست آوریم." حیدری به گلی که در این بازی به ثمر رساند اشاره کرد و گفت: "در میان تیم های لیگ برتری، ابومسلم تنها تیمی است تا به حال به آن گل نزده‌ام. به نظرم گل زنی‌ام را از پدرم سیاوش که یکی از بهترین گل زن‌های جام تخت جمشید بوده است به ارث برده‌ام."

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: "ما می‌خواهیم در نیم فصل دوم در تقسیم امتیازات با رقبا خساست به خرج دهیم و حداکثر امتیازات را برای خودمان برداریم. برای این مسئله هم قسم شده‌ایم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول را جبران کنیم."



ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/9/13| ط³ط§ط¹طھ 10:2 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

مدافع وسط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای شکست مس کرمان برنامه و تمرینات خوبی را در طول هفته مرورکرده‌ایم چرا که پیروزی در این دیدار برایمان از نان شب نیز واجب تر است. سپهر حیدری امروز با اشاره به اینکه پرسپولیس در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست داده است افزود: برای اینکه به صدر جدول و قهرمانی برسیم هم پیمان شده‌ایم که دیگر به هیچ تیمی چه درخانه و چه دربازی‌های خارج از خانه امتیاز ندهیم. وی درخصوص دیدار برابر مس و تغییرات این تیم گفت: توجهی به اتفاقات اخیر باشگاه مس کرمان نداریم معتقدم آنها تیم خوبی بوده و در خطوط هافبک و حمله بسیار خطرناک هستند مهاجمان تیم مس می‌توانند برای سایر تیم‌های مشکل درست کنند با این حال تنها برای شکست آنها به آزادی می‌رویم.

مدافع وسط پرسپولیس تهران درخصوص تازه‌ترین وضعیت تیمش نیز گفت: متاسفانه کریم باقری و شیث رضایی را برای این دیدار دراختیار نخواهیم نداشت. اما تمرینات خوبی را در پشت سرگذاشته ضمن پر کردن خلاء این بازیکنان آماده ارائه یک بازی تماشاگر پسند نیز هستیم.

وی افزود: یک و سال و نیم است که دل هواداران را شاد نکرده‌ایم می‌خواهیم با کسب قهرمانی در فصل جاری ضمن جبران این موضوع از آنها که هیچ وقت حمایت خود را از تیم کنار نگذاشته اند، قدردانی کنیم.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± چهارشنبه 88/9/11| ط³ط§ط¹طھ 6:9 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدری در گفت‌وگو یی در مورد اظهارات هوشنگ نصیرزاده و امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه گل او به سپاهان آفساید بود؛ عنوان کرد: برای این دو احترام زیادی قائلم، اما نمی‌دانم چطور گل من آفساید بود وقتی که در جناح چپ سپاهان بازیکن این تیم قرار داشت و نیم متر تا یک متر از من به دروازه نزدیک‌تر بود.
وی ادامه داد: در اینگونه جاگیری‌ها شگرد دارم و امیدوارم این آقایان بیشتر در صحنه‌های داوری دقت کنند.

حیدری افزود: شرایط جوی اصفهان و بارش برف مانع از بازی خوب پرسپولیس شد و امیدوارم این شکست را در بازی‌های آینده جبران کنیم.


حیدری در مورد گلزنی‌اش برای پرسپولیس گفت: من نیمکت نشینی در پرسپولیس را تحمل کردم و موفق شدم به ترکیب اصلی بازگردم و خوشحالم که برای پرسپولیس گلزنی کردم. طبیعتاً هر بازیکنی که برای تیمش گل می‌زند خوشحال است.
پرسپولیس روز گذشته مقابل سپاهان 2 بر یک شکست خورد. این تیم جمعه از هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 88/9/8| ط³ط§ط¹طھ 7:0 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

فرید زرینه در گفت‌وگویی درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: سپهر حیدری برای شروع تمرینات مشکلی ندارد و تقریبا به بهبودی رسیده است.
وی درباره باقری گفت: فیزیوتراپی کریم باقری به 3 جلسه در روز افزایش پیدا کرده است، اما پنجشنبه تست نهایی را می‌دهد و پس آن مشخص خواهد شد که وی می‌تواند پرسپولیس را دیدار روز شنبه مقابل سپاهان همراهی کند یا خیر.
پزشک پرسپولیس افزود: شیث رضایی تمرینات سبک را در روزهای آینده آغاز خواهد کرد، اما نمی‌توانیم فشار زیادی به این بازیکن بیاوریم. چون امکان دارد مصدومیت رضایی تشدید شود.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساعت 14 شنبه آینده در فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± چهارشنبه 88/9/4| ط³ط§ط¹طھ 9:51 صبح| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

حیدری به طعنه می گوید: "ایراد از من است. من مشکل دارم که سه سال است فیکس پرسپولیس بازی می کنم."
سپهر حیدری در نیم فصل اول لیگ برتر نمایش جالبی نداشت و در چند بازی اشتباهات فاحشی را مرتکب شد.او اما انتظار داشته در لیست افشین قطبی حضور داشته باشد و معتقد است دوری اش از تیم ملی به افت در چند بازی اخیر پرسپولیس مربوط نمی شود.حیدری به طعنه می گوید:"ایراد از من است. من مشکل دارم که سه سال است فیکس پرسپولیس بازی می کنم. اشکال از من است که روزی گل قهرمانی همین پرسپولیس را زدم و حتی برای دلخوشی هم دعوتم نکردند. یک بار یکی از دوستانم به من گفت، بیا با افشین قطبی تماس بگیر... شاید تو را فراموش کرده! باورم شد من دارم در جزیره «مائو مائو» زندگی می کنم!

وگرنه مگر می شود بازیکن فیکس پرسپولیس را نبینند و فراموشش کنند؟"حیدری معتقد است علت دوری او از تیم ملی فنی نیست و قصد دارد دلیل این اتفاق را به نظرسنجی بگذارد." دیگر خودم هم مستأصل شده ام. می خواهم در روزنامه آگهی بدهم که هرکسی عیب مرا پیدا کند جایزه ویژه می گیرد! واقعاً کار دیگری از دستم ساخته نیست."


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/8/22| ط³ط§ط¹طھ 11:13 صبح| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطى بازى را به تیم استیل آذین واگذار کرد که در ? بازى اخیر خود پیروز میدان بود و با کسب این پیروزى به صدر جدول رده بندى بازمى گشت. حیدرى مدافع پرسپولیس معتقد است بازى فوق العاده کریمى و بى دقتى بازیکنان پرسپولیس در دقایق آخر، باعث شد تا تیم ? امتیاز با ارزش را از دست بدهد.

• پرسپولیس در دقایق پایانى مقابل استیل آذین شکست خورد. این بازى را چطور ارزیابى مى کنى؟
- قطعاً وقتى پرسپولیس نتیجه را واگذار مى کند نمى توانیم بگوییم بازى خوبى بود. ما بیشتر از ?? دقیقه در حد پرسپولیس ظاهر نشدیم. اگر موقعیت هاى به دست آمده را به گل تبدیل کرده بودیم مى توانستیم استیل آذین را هم مثل سایپا و تراکتورسازى ببریم.

• روبرو شدن با على کریمى چطور بود؟
- على کریمى بازیکن بزرگى است و در سال گذشته هم خیلى به تیم ما کمک کرد. کریمى نشان داد رکن اساسى استیل آذین است و بازیکنى نیست که با مأمور کردن یکى، دو نفر بشود او را مهار کرد. على نشان داد80 درصد تیم استیل آذین است. در واقع ما به خلاقیت کریمى باختیم وگرنه تیم استیل آذین چندان موقعیت زیادى نداشت.

• این باخت باعث شد رتبه دوم جدول را از دست بدهید و اختلاف زیادى با تیم هاى صدر جدولى پیدا کنید.
- هدف کلى تیم این بود که در نیم فصل اول بین ? تیم برتر قرار بگیریم. ما هنوز هم چیزى از دست نداده ایم. با شکست ابومسلم دوباره مى توانیم شانس حضور در بالاى جدول را به دست بیاوریم.

•بازى مقابل ابومسلم را چطور پیش بینى مى کنى؟
- باوجود نتایج ضعیفى که ابومسلم در بازى هاى اخیر خود کسب کرده نباید به هیچ عنوان آنها را دست کم بگیریم. ابومسلم تیم ضعیف و دست و پا بسته اى نیست و قطعاً این دیدار یکى از سخت ترین بازى هاى ما خواهد بود چرا که این تیم با آمدن کاظمى روند بهترى خواهد داشت.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± چهارشنبه 88/8/13| ط³ط§ط¹طھ 4:5 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی مقابل تراکتورسازی موفق به کسب 3 امتیاز شد که رقیب دیرینه‌اش یعنی استقلال در مصاف با ذوب‌آهن شکست را پذیرفت. 
سپهر حیدری مدافع تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی دراین‌باره گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم اما تکلیف پرسپولیس روشن است. ما روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم. در هفته‌های نخست بازی‌ها، نمایش خوبی نداشتیم، نتایج قابل‌قبولی هم کسب نکردیم اما به مرور زمان شرایط بهتری را به دست آورده‌ایم. طوری که حالا به جرات می‌توانم ادعا کنم تیم ما یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است.»

حیدری ادامه داد: «پرسپولیس حق توقف در هیچ ایستگاهی را ندارد. ما به اندازه کافی باعث حسرت هواداران پرسپولیس شده‌ایم. سال گذشته هیچ جامی برای هواداران به ارمغان نیاوردیم اما امسال می‌خواهیم به هواداران صبور پرسپولیس جام قهرمانی هدیه کنیم.» مدافع تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: «معتقدم بازی‌های سنگینی در انتظار ماست. سپاهان، استقلال و ذوب‌آهن مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند. مطمئن هستم که رقابت این 4 تیم تا هفته‌های پایانی ادامه خواهد داشت و تکلیف قهرمانی در روز آخر مشخص می‌شود. اما با همه این حرف‌ها پرسپولیس باید نتایج قابل‌قبولی را کسب کند و وظیفه‌ای جز این ندارد.»

وی با اشاره به نقش موثر کاشانی در مهار حاشیه‌های پرسپولیس تاکید کرد: «کاشانی صداقت دارد. این حرف تنها من نیست و همه بازیکنان او را به عنوان مدیری صادق قبول دارند. حداقل اینکه وقتی باشگاه پول ندارد وعده‌های دروغ نمی‌دهد. او از زمانی که به پرسپولیس آمده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تیم ما از حاشیه‌ها دور باشد.» مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا تیم شما به قهرمانی نیم‌فصل فکر می‌کند، گفت: «صددرصد قهرمان نیم‌فصل می‌شویم. باید بگویم هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است. ما شرایط خوبی داریم. در 4 هفته اخیر تنها دو گل دریافت کرده‌ایم که این البته آمار مناسبی است.» 

حیدری در خصوص قرار گرفتن خود در ترکیب اصلی پرسپولیس نیز گفت: «من تابع تصمیمات کادر فنی هستم. خوشحالم که در ترکیب اصلی قرار دارم. اما اگر روزی روی نیمکت بنشینم از صمیم قلب برای تیمم آرزوی پیروزی خواهم داشت. ما در هفته پانزدهم بازی سختی مقابل استیل‌آذین در پیش داریم اما امیدوارم پرسپولیس با شکست استیل‌آذین روند رو به رشد خود را ادامه دهد


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/8/8| ط³ط§ط¹طھ 10:0 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

خط دفاع پرسپولیس روز شنبه برای مهار علی کریمی مهاجم 10 گله استیل‌آ‌ذین کار بسیار سختی دارد. سپهر حیدری به عنوان یکی از مدافعان این تیم در این مورد به سئوالات پاسخ داد:

*در مورد بازی حساس تیمت مقابل استیل آذین صحبت کن؟
- این مسابقه نباید بی‌جهت حساس شود و به نظر من تفاوت چندانی با دیدارهای دیگر ندارد. اکثر بازیکنان استیل آذین، کادر فنی و مسئولان این تیم از دوستان خوب ما هستند خوشحال می‌شویم که با آنها دیداری داشته باشیم.

*اما خیلی‌ها منتظر تقابل علی کریمی و حمید استیلی با بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی این تیم هستند!
- علی کریمی از جمله بهرین فوتبالیست‌های ایران و آسیاست که سال‌ها در پرسپولیس عضویت داشته و مطمئنا برخلاف میل باطنی‌اش مقابل تیم سابقش به میدان می‌رود. حمید اسیتلی هم عضو خانواده پرسپولیس است که خودش گفته روز شنبه روی نیمکت نخواهد نشست. به هر حال در فوتبال حرفه‌ای هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و همان‌گونه که گفتم نباید از دید منفی به بازی که در پیش است نگاه کرد وبی‌جهت مسابقه را حساس کرد.

*خط دفاع پرسپولیس آمادگی مهار علی کریمی را دارد؟

- کریمی بازیکن بسیار تأثیرگذاری است که در این فصل بازیهای فوق‌العاده‌ای برای استیل آذین انجام داده و اگر مقابل پرسپولیس بازی کند کار ما مدافعان برای مهار او خیلی مشکل است. البته خط دفاع ما هم در 4 بازی اخیر فقط 2 گل دریافت کرده و این نشان می‌دهد که سازماندهی دفاعی تیم خیلی بهتر شده است.

*احتمالا کرانچار وظیفه مهار کریمی را به تو بدهد، اینطور نیست؟
- تا آنجا که من می‌دانم علی کریمی از خط هافبک به حمله اضافه می‌شود. ضمن اینکه ما مدافعان وظیفه داریم منطقه‌ای دفاع کنیم یعنی هرجا که کریمی باشد بازیکن آن منطقه باید از او مراقبت کند.

*حتما می‌دانید که داوران برای استیل‌آذین خوب پنالتی می‌گیرند؟
- مطمئنا داوران بی‌جهت برای استیل آذین پنالتی نمی‌گیرند و باتوجه به اینکه این تیم بازیکنان خلاق و تکنیکی چون علی ک ریمی و یکی، دو مهاجم خوب دیگر دارد ما باید خیلی مراقب باشیم که در محوطه جریمه روی آنها خطا نکنیم. کوچکترین اشتباه از سوی ما شاید با عث شود داور برای حریف اعلام پنالتی کند.

*اوضاع تیمتان چطور است؟
- خوشبختانه شرایط از هر نظر ایده‌آل است. بردهای اخیر باعث شده به صدر جدول نزدیک‌تر شویم و حالا می‌توانیم با اطمینان بگوییم که مدعی جدی قهرمانی نیم‌فصل هستیم و برای رسیدن به آن هم باید بازیهای آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

*از قرار معلوم نتایج استقلال تأثیر خوبی در روحیه بازیکنان پرسپولیس گذاشته است؟
- اگرچه دوران افت استقلال فرا رسیده و این تیم امتیازات زیادی را در هفته‌های اخیر از دست داده اما مطمئن باشید جدی‌ترین رقیب ما برای قهرمانی آبی‌پوشان هستند. سپاهان و ذوب‌‌آهن از جمله رقیبان ما به شمارمی‌روند


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± چهارشنبه 88/8/6| ط³ط§ط¹طھ 4:4 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

 سپهر حیدری در مورد بازی روز گذشته تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خوبی بود و خط دفاعی ما را بسیار آزار داد. خوشحالم قدر موقعیت‌ها را دانستیم و امیدوارم هواداران از ما راضی باشند.
وی ادامه داد: به مردم تبریز و تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی این تیم‌ در نتیجه‌گیری موفق‌ عمل کند.
حیدری در مورد ترکیب پرسپولیس گفت: پرسپولیس 31 بازیکن آماده دارد و کرانچار انتخاب می‌کند که چه کسی در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.
مدافع پرسپولیس افزود: ای کاش آن گل دقیقه پایانی را دریافت نمی‌کردیم تا دروازه‌مان بسته می‌ماند، البته خاصیت فوتبال همین است و نمی‌توان لحظات را پیش‌بینی کرد.

 

وی با اشاره به این که جهش بزرگ پرسپولیس به صدر جدول باید هر چه سریع‌تر اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: باید به فکر تداوم پیروزی‌هایمان باشیم تا به خواسته‌ها و اهداف بزرگ خود برسیم.
حیدری در مورد غیبت شیث رضایی در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: جای شیث در این مسابقه خالی بود، اما خط دفاعی پرسپولیس در غیاب رضایی خوب کار کرد. من 2 سال کنار باقری‌ها بازی کردم و با هم هماهنگی داریم.
پرسپولیس با پیروزی 2 بر یک مقابل تراکتورسازی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با 23 امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاد و تراکتورسازی با این شکست با 17 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.
در هفته چهاردهم لیگ برتر پرسپولیس شنبه به مصاف استیل‌آذین می‌رود و تراکتورسازی در ورزشگاه خانگی با مس‌کرمان دیدار خواهد کرد.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± سه شنبه 88/8/5| ط³ط§ط¹طھ 2:33 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

   1   2      >

ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯