html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

زمستان 1388 - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

مدافع تیم پرسپولیس گفت : بازیکنان ملوان خودشان نیز از وقت ‌تلف کردن مقابل ما خجالت کشیدند.

سپهر حیدری در رابطه با دیدار تساوی یک بر یک برابر ملوان اظهار داشت: در ابتدای دیدار و در بدترین زمان ممکن گل خوردیم و بازیکنان ملوان از شلوغی که در محوطه جریمه ما بود نهایت استفاده را بردند و به گل رسیدند.
وی عنوان کرد: نقطه تاریک این دیدار، تلف کردن وقت از سوی بازیکنان ملوان بود که حتی خود آنها نیز در پایان بازی از این اتلاف وقت خجالت می‌کشیدند.

 

مدافع پرسپولیس درباره فحاشی بازیکنان ملوان گفت: متاسفانه هواداران ملوان به تمامی بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس فحاشی کردند. آنها به علی دایی، کریم باقری و سایر نفرات بی‌احترامی کردند و فقط به تدارکات فحش ندادند و آن هم به این دلیل بود که اسامی اعضای تدارکات را نمی‌دانستند.


 

حیدری افزود:
بازی کاملاً در اختیار پرسپولیس بود و مساوی اصلاً عادلانه نبود. پورغلامی یکی از مربیان خوب کشور است اما شاگردان این مربی فقط چشم به ضد حمله داشتند. البته باید اذعان کنم ما هم خوش شانس بودیم که پنالتی ملوان گل نشد.

وی گفت: من به این تساوی خوش‌بین هستم. 2سال پیش مقابل برق شیراز متوقف شدیم اما در نهایت توانستیم عنوان قهرمانی فصل را از آن خود کنیم.
حیدری خاطرنشان کرد: قطعاً بازی‌های سپاهان و ذوب‌آهن حساس است و ما امیدوار هستیم که آن‌ها مقابل حریفانشان متوقف شوند.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± شنبه 88/12/22| ط³ط§ط¹طھ 11:34 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدری مدافع پرسپولیس که در دیدار با فولاد به دلیل محرومیت حضور نداشت امیدوارانه از شانس قهرمانی تیمش حرف می‌زند و اعتقاد دارد این بار نیز مانند چند فصل اخیر تکلیف قهرمانی در هفته پایانی مشخص خواهد شد.

 او می‌گوید: بردهای ما بی‌دلیل نیست و فکر می‌کنم در تیم دایی غرور دیده نمی‌شود. از سوی دیگر فکر می‌کنم پرسپولیس گمشده‌های خود یعنی ثبات، انگیزه و نشاط را پیدا کرده به همین دلیل نیز در هر بازی حریفان را با اقتدار شکست می‌دهد. دایی و کاشانی هر هفته با مطرح کردن مسائل جدید به شکل خاصی انگیزه تیم را برای برد حفظ می‌کنند، از سوی دیگر با وجود کسب چند برد پیاپی فکر می‌کنم هنوز کاری نکردیم چون امتیازات زیادی را با اشتباهات‌مان از دست دادیم و فعلا مشغول جبران آنها هستیم. در این بین قطعا به کار بردن ارنج ثابت از سوی سرمربی در بازی‌هایمان در کسب پیروزی‌ها بی‌تاثیر نبوده است

مدافع پرسپولیس اعتقاد به این موضوع دارد که تکلیف قهرمانی به هفته پایانی و روز آخر کشیده خواهد شد، او در این ارتباط می‌گوید:

 «با وضعیت فعلی دلیلی ندارد که تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده نشود ضمن آنکه خدا آن قدر بزرگ است که همیشه باید از او چیزهای بزرگ خواست. حس خاصی به من می‌گوید تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده خواهد شد. البته در این بین جدا از سپاهان و پرسپولیس نباید از ذوب‌آهن غافل شد که با ادامه نتایج موفق اخیرش به نوعی با سیاست چراغ خاموش به سوی قهرمانی پیش می‌رود.»

حیدری تصریح می‌کند: «خدا هواداران پرسپولیس، کاشانی و دایی را دوست دارد. به همین دلیل و امتیاز‌گیری‌های مثبت تیم‌ در هفته‌های اخیر می‌گوی که پرسپولیس برای تکرار قهرمانی مانند دو فصل پیش خیلی شانس دارد و با کشیده شدن تکلیف قهرمانی به روز آخر ما می‌توانیم جام را در تهران از آن خود کنیم. از سوی دیگر فکر می‌کنم تمامی اعضای سپاهان نیز دوست ندارند تکلیف قهرمانی به هفته‌های آخر کشیده شود چون آنها هنوز اتفاقات دو فصل پیش را به خاطر دارند.»

مدافع پرسپولیس نکته جالبی را در بین صحبت‌هایش مطرح می‌کند: «من فکر می‌کنم نقش هواداران پرسپولیس در تعیین قهرمانی فوق‌العاده مهم و حائز اهمیت است و معتقدم مانند دو فصل پیش که برای هر بازی‌مان80-90 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند، هواداران‌باید باز هم ورزشگاه‌ها را به تسخیر خود درآورند و پرسپولیس را در راه موفقیت تشویق کنند.»

حیدری در پایان در رابطه با گلزنی‌اش در هفته پایانی در صورت کشیده شدن تکلیف قهرمانی به هفته آخر خاطرنشان می‌کند: «همه دوست دارند گل قهرمانی را بزنند اما برای من فقط قهرمانی پرسپولیس مهم است و گلزنی پرسپولیس برایم چندان مهم نیست چه بسا که اگر گلزنان ما حقیقی یا میثاق هم باشند از آن استقبال می‌کنم چون تنها نکته حائز اهمیت قهرمانی پرسپولیس است.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 88/12/16| ط³ط§ط¹طھ 9:4 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

باشگاه پرسپولیس، بر خلاف روال معمول، بازیکن 3 اخطاره خود را مورد تشویق قرار داد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سپهر حیدری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل دریافت کارت زرد در آخرین بازی این تیم،3 اخطاره و از ترکیب18نفره دیدار برابر فولاد خارج شده بود به دلیل بازی شجاعانه و درگیرانه خود در بازی های گذشته که منجر به دریافت کارت از سوی داوری شده بود، پاداش وی‍‍ژ‍ه باشگاه را دریافت کرد.

حبیب کاشانی در توضیح این رویه باشگاه پرسپولیس گفت: تقدیر از سپهر حیدری یعنی تقدیر از بازیکنانی که با تمام وجود خود را فدای تیم می کنند، خوشبختانه بازیکنانی که ما امسال در پرسپولیس داریم، همگی نشان دادند وجودشان را برای تیم می گذارند.

همانگونه که علیرضا محمد نیز پیش از این، بازی مقابل استقلال را به خاطر بازی درگیرانه از دست داد.

کاشانی افزود: باشگاه پرسپولیس نیز به پاس غیرت و حس مسئولیت بازیکنان، تمام قد اپشت بازیکنان خود است و در مواردی که تشخیص دهد بازیکن به خاطر تیم با مشکلی مواجه می شود، در کنار او خواهد بود.

سپهر حیدری امشب پاداش 500 هزار تومانی را از حبیب کاشانی دریافت کرد.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± پنج شنبه 88/12/13| ط³ط§ط¹طھ 11:41 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

حبیب کاشانی، سرپرست پرسپولیس پیش از بازی ایران مقابل تایلند اعلام کرده بود که پرسپولیسی ها با حضورشان در ورزشگاه حمایت خود را از تیم ملی کشورشان نشان خواهند داد. در همین راستا کاشانی به همراه چهار بازیکن این تیم در استادیوم آزادی حضور یافتند.
 جالب است چهار بازیکنی که به همراه کاشانی به ورزشگاه آمده بودند باعث شده بود تا حضورشان القا کننده پیام خاصی باشد. میثاق معمارزاده، محسن خلیلی، شیث رضایی و سپهر حیدری چهار بازیکنی بودند که کاشانی اعتقاد داشت آنها باید به تیم ملی دعوت می شدند و به نظر می رسد آنها با حضورشان در ورزشگاه قصد داشتند خود را به قطبی نشان داده و به نحوه دیگری انتقادشان را نسبت به سرمربی تیم ملی بیان کنند.
 به همین دلیل به نظر می رسد این حضور بیشتر از اینکه به حمایت شباهت داشته باشد نوعی انتقاد بوده است.

ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± پنج شنبه 88/12/13| ط³ط§ط¹طھ 2:44 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدرى مدافع تیم پرسپولیس معتقد است با صحبت هایى که حبیب کاشانى و على دایى کرده اند، این تیم انگیزه و روحیه بسیار خوبى گرفته و در تمام بازیها براى پیروزى به میدان مى رود. آنها مى خواهند شادى هواداران پرسپولیس را با پیروزى هاى بعدى کامل کنند اما باید دید در بازیهاى بعدى چه اتفاقى مى افتد. گفت  وگو با وى را بخوانید:

• بازى با آلومینیوم هرمزگان چطور بود؟

بازى خیلى سختى بود چون آلومینیوم با شایستگى در جام حذفى بالا آمده بود ، باید به شهر هرمزگان و بگوویچ تبریک گفت که تیم خوب و منسجمى را ساخته اند اما ما با استفاده از تجربه در همان نیمه اول کار را تمام کردیم. این 30 درصد توان پرسپولیس بود. ما نیمه دوم بهتر بازى کردیم اما گلها را افزایش ندادیم، هر چند که موقعیت هاى زیادى داشتیم. ما خیلى با تجربه عمل کردیم و از موقعیت هایمان استفاده کردیم اما آنها نتوانستند از فرصت هایى که داشتند ، استفاده کنند. در مجموع نیمه اول به چیزى که مى خواستیم ، رسیدیم.

 

• در لیگ برتر باید با فولاد خوزستان بازى کنید. این بازى را چطور مى بینید؟

 پرسپولیس بازى آسان ندارد. اصلاً بازى آسان نداریم. فولاد شرایط حساسى دارد و آقاى جلالى هم مربى خیلى خوب و کار بلدى است. غرور در تیم ما جایى ندارد و یکى از رمزهاى موفقیت ما هم همین است. در این بازى من نیستم چون 3 کارته شده ام اما مهم نیست چون 25 بازیکن آماده و خوب داریم. همه بازیها تا آخر لیگ براى ما 3 امتیازى است، چه در لیگ و چه جام حذفى ، ما اصلاً بازى 6 امتیازى نداریم چون هنوز در لیگ شانس قهرمانى داریم و تا آخر لیگ مى جنگیم. اگر تراکتورسازى از سپاهان امتیاز بگیرد، شانس ما بیشتر مى شود.


 ممکن است گل قهرمانى را باز هم تو به سپاهان بزنى؟

هیچ چیزى غیر ممکن نیست اما مهم قهرمانى پرسپولیس است. سپاهان شانس زیادى دارد و تیم شایسته اى هم است اما تا لحظه اى که شانس داریم، باید بجنگیم. اگر کار به بازى آخر بکشد، در مورد آن بازى صحبت مى کنم. خیلى احتمال مى دهم که کار قهرمانى به روز آخر بکشد.

 

• با این نتایج فکر مى کنید پرسپولیس شکست ناپذیر است؟

براى این کار خیلى زحمت کشیده شده و آقاى کاشانى و دایى با صحبت هایى که مى کنند، خیلى به بچه هاى تیم انگیزه مى دهند. هیچ تیمى شکست ناپذیر نیست اما سعى مى کنیم تا آخر بازیها امتیاز ندهیم چون به اندازه کل فصل امتیاز داده ایم و دیگر جایى براى امتیاز دادن نداریم. باید در امتیاز دادن خیلى خسیس باشیم و امتیاز ندهیم. سعى مى کنیم شادى هواداران ادامه داشته باشد و این شادى را خراب نکنیم.

 

• به تیم ملى دعوت نشدى. در این رابطه چه صحبتى دارى؟

نظر آقاى قطبى است. خیلى از روزنامه ها و کارشناسان اسم من را مى گفتند که باید در لیست تیم ملى باشد اما اسم من نبود البته این پایان کار نیست. باید به نظر قطبى احترام بگذاریم. براى موفقیت تیم ملى دعا مى کنم. از پرسپولیس باید بازیکنان بیشترى دعوت مى شدند. بازى کردن درپرسپولیس خیلى سخت است و همین که بتوانى در استقلال و پرسپولیس بازى کنى و خودت را حفظ کنى، خیلى سخت است. سعى مى کنم تمام تمرکزم روى پرسپولیس و موفقیت تیمم باشم. آقایان کاشانى و دایى در این رابطه صحبت کرده اند و ما باید تمرکزمان روى پرسپولیس باشد تا دل هواداران تیم شاد بماند. کار سختى داریم تا درپایان لیگ و جام حذفى را ببریم و شادى هواداران ادامه داشته باشد چون پرسپولیس کمتر از تیم ملى نیست.

 

• اینکه مى گویند خصومت دایى و قطبى باعث شده که فقط یک نفر از پرسپولیس به تیم ملى دعوت شود را قبول دارى؟

راجع به این مساله صحبت نمى کنم


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± پنج شنبه 88/12/13| ط³ط§ط¹طھ 11:22 صبح| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

پنجمین گروه از بازیکنان و پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس در اجرا و ضبط ترانه سرخ شرکت کردند.
 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه پنجمین گروه از پیشکسوتان وبازیکنان پرسپولیس با حضور در استودیوی محل ضبط سرود که توسط داریوش خواجه نوری در حال ساخت است شرکت کرده و قطعات مر بوط به خود را اجرا کردند.

صبح چهارشنبه ابتدا ابراهیم آشتیانی مدافع  دهه 50پرسپولیس قطعه مربوط به خود را دکلمه کرد. افشین پیروانی هم که پیشتر در این ترانه شرکت کرده بود در کنار آشتیانی خاطرات و اتفاقات ماندگار پرسپولیس را بازگو کرد تا در فیلم مستند این کار نیز حضور داشته باشد.

بعد از ظهر روز چهارشنبه نیز شیث رضایی،سپهر حیدری و میثاق معمارزاده نیز در اجرا و ضبط این اثر به یاد ماندنی سهیم شدند و قطعاتی از این سرود را به نام خود ثبت کردند. همچنین مجتبی محرمی نیز که قبلا قطعه ای را دکلمه کرده بود در همخوانی گروهی بازیکنان و خواجه نوری شرکت کرد.

به گفته داریوش خواجه نوری با حضور گروه دیگری از بازیکنان پرسپولیس مثل کریم باقری و محسن خلیلی کار ضبط این سرود به پایان خواهد یافت و ترانه سرخ به مرحله نهایی تولید یعنی میکس خواهد رسید.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± دوشنبه 88/12/10| ط³ط§ط¹طھ 8:10 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدری در گفت‌وگویی درباره دیدار مقابل آلومینیوم هرمزگان در جام حذفی اظهار داشت: در 30 دقیقه اول کار را تمام کردیم و تجربه به ما کمک کرد در نیمه اول 3 گل به ثمر برسانیم. آلومینیوم هم تیم خوبی بود، اما ما بر اساس تجربه پیروز شدیم.
وی درباره دعوت نشدن به تیم ملی عنوان کرد: به نظر قطبی احترام می‌گذارم. اگر در تیم ملی هم نباشم برای آنها دعا می‌کنم، اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی پرسپولیس و موفقیت تیم است.
مدافع پرسپولیس ادامه داد: زمانی هم که در دوره قبل به تیم ملی دعوت شدم در فرم ایده‌آل نبودم، اما 2 گل زده بودم. الان در شرایط خوبی هستم، اما مهم موفقیت پرسپولیس و کسب یک جام برای هواداران است تا خوشحال شوند.

حیدری تصریح کرد: شرایط حساسی داریم. به اندازه یک فصل امتیاز از دست دادیم و باید زحمت زیادی برای جبران این امتیازات انجام دهیم.

ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 88/12/9| ط³ط§ط¹طھ 4:37 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

 مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به روند صعودی این تیم گفت: به اندازه کافی هواداران را ناراحت کردیم، فرصت اشتباه نداریم

سپهر حیدری روز شنبه خاطرنشان کرد: به اندازه تمام فصل امتیاز از دست دادیم و اکنون باید آن را جبران کنیم. تا به اینجا به اندازه کافی هواداران را از نتایج نیم فصل اول ناراحت کرده بودیم و اکنون هرگز فرصت هیچگونه اشتباهی نداریم.

وی افزود: در ادامه رقابت های لیگ برتر حتی یک امتیاز را هم نباید از دست بدهیم و ما این نکته را می دانیم که به هر سه امتیاز مسابقات احتیاج داریم.


حیدری  گفت: در جام حذفی هم فقط به دنبال کسب قهرمانی هستیم و تاکنون توانستیم مقابل حریفان به برتری برسیم.

مدافع تیم پرسپولیس عنوان کرد: بازی خوبی مقابل نماینده هرمزگان انجام دادیم و از30درصد توانمان در دیدار با حریف استفاده کردیم ضمن آنکه می توانستیم گل های زیادی هم وارد دروازه حریف کنیم


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 88/12/9| ط³ط§ط¹طھ 4:36 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

مدافع میانی پرسپولیس که جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس پیدا کرده قادر به همراهی این تیم در دیدار با فولاد خوزستان نخواهد بود.

سپهر حیدری در دیدار با مقاومت سپاسی شیراز از سوی داور کارت زرد دریافت کرد و سه کارت شد تا بازی با فولاد را از دست بدهد.
البته این محرومیت شامل بازی‌های لیگ بوده و او می‌تواند در بازی‌های روز جمعه مقابل آلومینیوم هرمزگان در چارچون جام حذفی سرخپوشان را همراهی کند.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± دوشنبه 88/12/3| ط³ط§ط¹طھ 10:9 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

از چهارمین برد پیاپى پرسپولیس در لیگ برتر مقابل مقاومت سپاسى شیراز، با سپهر حیدرى مدافع تیم سرخپوش پایتخت تماس گرفتیم و از وى سؤالاتى در خصوص این دیدار پرسیدیم. با ما همراه باشید:

 گفته بودید دیدار با مقاومت سخت خواهد بود. از چه نظر؟
بله، همان طور که قبل از بازى گفته بودم، این دیدار بسیار سخت بود اولاً زمین ورزشگاه و نامساعد بودن آن در روند و کیفیت بازى هر2 تیم تأثیر داشت و باعث شد نتوانیم بازى خوبى از خود ارائه دهیم و درثانى تاکتیک مقاومت در مقابل ما این بود که فقط از همان اول به توپ بلند ضربه مى زدند و همین کار آنها در کیفیت بازى ما هم بى تأثیر نبود. هر چند که مقاومت بازیکنان قابل و خوبى دارد، در نیمه اول هم همان طور که شاهد بودیم خیلى خوب بازى کردند اما خط دفاع ما هم باهوش بود و توانستیم جلوى این تیم به بهترین شکل ظاهر شویم. در نتیجه هم با نتیجه مطلوب از این تیم گذشتیم.

با این برد در لیگ برتر چهارمین پیروزى پیاپى پرسپولیس رقم خورد البته یک پیروزى هم در جام حذفى داشتید حالا با این نتایج از استقلال پیشى گرفتید؟

کسانى که در پرسپولیس و استقلال بازى مى کنند مطمئناً تمام هدفشان رسیدن به بالاى جدول است که ما هم مستثنى از این موضوع نیستیم و تا آخرین لحظه هم به خاطر هواداران خود تلاش مى کنیم که به لطف خدا و تشویق هواداران خود صدر جدول را از آن خود میکنیم
با این اوصاف پس قهرمانى دور از دسترس نیست؟

راستش خیلى سخت است چون سپاهان خیلى خوب نتیجه مى گیرد و البته ذوب آهن هم همین طور. ما هم باید تمام سعى و تلاش خود را به کار بگیریم، در دیدارهاى آتى خود هم هیچ امتیازى را از دست ندهیم تابه این مقام برسیم.

کما اینکه آقاى مهابادى هم گفته بودند که دایى با پرسپولیس کار خاصى نکرده تا به 4 پیروزى رسیده است؟

خوب البته آقاى مهابادى نظر خودشان را گفتند. ایشان سابقاً بازیکن خوب و در حال حاضر هم مربى خیلى خوبى هستند اما دایى هم شخصیت بزرگ و ملى دارد، فکر مى کنم عملکرد خوب دایى باعث نتیجه گرفتن پرسپولیس شده است و بس. دایى با تمرینات به روز خود باعث بالا رفتن انگیزه و روحیه در همه اعضاى تیم شده است که این مسائل در نتیجه گرفتن پرسپولیس بى تأثیر
نبوده است.

از خودتان بگویید از عملکردتان در این دیدار راضى بودید؟
بله. خدا را شکر ما همه باهم هماهنگ بودیم، هرچند که فشار زیادى روى تک تک ما بود اما توانستیم بازى خوبى از خود ارائه دهیم. امیدوارم که توانسته باشیم رضایت کادر فنى را کسب کنیم.
بازى بعدى را چطور مى بینید؟

راستش ما یک بازى در جام حذفى مقابل آلومینیوم هرمزگان و همچنین در بازى هاى لیگ با فولاد داریم که در همه این دیدارها فقط به حمایت هواداران خود نیاز داریم که انشاءالله بتوانیم به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم و به مقام قهرمانى برسیم.

 


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 88/12/2| ط³ط§ط¹طھ 6:52 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

   1   2      >

ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯