html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدرى : پرسپولیس هنوز شانس قهرمانى دارد - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

سپهر حیدرى مدافع تیم پرسپولیس که به تازگى از اردوى تیم ملى بازگشته عملکرد تیم ملى در تورنمنت قطر را مفید دانست و معتقد بود که این بازى ها براى آماده سازى بازى هاى جام ملت ها بسیار مفید بود. در رابطه با آخرین تغییر و تحولات پرسپولیس و شرایط تیم  ملى با حیدرى گفت وگو کردیم که در ادامه از نظرتان مى گذرد. با ما همراه باشید

 

• حضور در تورنمنت قطر را چطور ارزیابى مى کنى؟
- تورنمنت قطر براى تیم ما بسیار مفید بود هرچند که خیلى ها خرده گرفتند که چرا این نتایج را کسب کردیم اما باید بگویم که ما براى قهرمانى نرفته بودیم. شاید یکى از اهداف ما قهرمانى بود اما هدف اصلى این بود که با استفاده از این بازى ها خودمان را براى قهرمانى در جام ملت هاى آسیا آماده کنیم. بازیکنان جوانى به تیم ملى اضافه شده بودند و حتى خیلى ها اولین بازى ملى خود را انجام مى دادند. هماهنگ شدن آنها زمان مى برد و در هیچ زمانى مثل موقع بازى نمى توانند تجربه کسب کنند. ما در اوایل خوب کار نکردیم اما به مرور زمان بهتر شدیم و کاملتر و هماهنگتر کار کردیم و توانستیم کره شمالى را که به ناحق قهرمان این تورنمنت شد را شکست بدهیم.

 

• از بازى مقابل سنگاپور برایمان صحبت مى کنید؟

- بازى با سنگاپور براى ما خیلى مهم بود. شرایط سختى براى انجام این بازى داشتیم. اختلاف ساعت

باعث شده بود که خوب استراحت نکنیم و تیم سنگاپور هم نسبت به سال هاى قبل خیلى فرق کرده بود. استادیوم و باقى شرایط به نفع آنها بود اما خوشبختانه توانستیم با تلاش بچه ها به یک پیروزى پرگل دست یابیم.

 • خیلى کم در ترکیب تیم ملى قرار گرفتى. فکر نمى کنى باید فرصت بیشترى به تو داده مى شد؟
- در درجه اول مهم این است که تیم ملى بتواند نتیجه بگیرد و هر کسى چه یک دقیقه و چه ?? دقیقه براى تیم ملى به میدان برود برایش افتخار بزرگى محسوب مى شود چراکه حضور در تیم ملى به بازیکنان شخصیت زیادى مى بخشد. هیچ فرقى نمى کند که من کامل بازى کرده باشم یا نه. زمانى که بازى کردم تمام تلاشم را به کار گرفتم تا براى تیمم مفید باشم و زمانى هم که روى نیمکت بودم براى موفقیت تیم ملى دعا کردم.

• پرسپولیس باتغییروتحولات فراوانى روبرو شده است. حضور دایى را در این تیم چطور مى بینى؟
- خب از زمان آمدن دایى من و خلیلى به علت حضور در اردوى تیم ملى در تمرینات حضور نداشتیم. ? صبح جمعه به تهران رسیدیم و بلافاصله در تمرینات بعدازظهر تیم شرکت کردیم. با توجه به اختلاف ساعت، خواب ما به   هم  ریخته بود اما سعى کردیم خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم و خوب تمرین کنیم. آقاى دایى هم در زمان بازیگرى و هم مربیگرى آدم موفقى بوده است. امیدوارم که وى بتواند در پرسپولیس هم موفق باشد.

• با توجه به دورى از تمرینات مى توانى خودت را به تفکرات دایى نزدیک کنى؟
- من تمام سعى خودم را به کار گرفتم تا در اولین تمرینى که بعد از بازگشت انجام دادم موفق عمل کنم.
حتى بین ?? نفر اصلى هم قرار گرفتم. درست است که در این اردو نتوانستم سایر هم تیمى هاى خود را همراهى کنم اما به اندازه کافى با آنها هماهنگ هستم و در نهایت موفقیت تیم براى من اهمیت دارد.

• از نیمکت نشینى ناراحت نیستى؟
- نه من تازه از اردوى تیم ملى برگشته بودم و نظر کادر فنى این بود که بهتر است در این بازى استراحت کنم. آنچه مشخص است این که آقاى دایى سعى کرد بهترین ارنج را به زمین بفرستد و افراد آماده تر را در ترکیب قرار بدهد.

• از بازى با ذوب آهن برایمان صحبت کن؟
- طبیعى بود که بعد از چند روز تعطیلى شرایط تیم براى بازگشت به میدان سخت باشد. علاوه بر این بازى آسانى هم پیش رو نداشتیم و تیم ذوب آهن براى برد به میدان آمده بود اما بچه هاى ما توانستند در دقایقى بازى را در اختیار بگیرند و تیم برتر میدان باشند و اگر بد شانسى دقایق پایانى نبود و روى ضد حملات غافلگیر نمى شدیم بازى را با برد پشت سر گذاشته بودیم.



ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± دوشنبه 88/10/21| ط³ط§ط¹طھ 12:50 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯