html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدری : مطمئن بودم قطبی نتیجه زحماتم را می دهد - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

سپهر حیدری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از مدتها ار سوی افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اردوی تیم ملی دعوت شده و نامش در میان 25 بازیکن اعزامی به تونمنت قطر دیده می شود. حیدری در این خصوص می گوید: برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش زیادی کردم و حضور در تیم ملی برای همه بازیکنان افتخار محسوب می شود. وی تصریح کرد: بسیار خوشحالم که بار دیگر به تیم ملی دعوت شدم و مطمئن بودم افشین  قطبی نتیجه زحماتم را روزی با دعوت من به تیم ملی می دهد.
 حیدری افزود: در زمان حضورم در ذوب آهن همیشه به تیم ملی دعوت می شدم و سال اول ورودم به پرسپولیس هم در تیم ملی بودم اما به مدت دو سال و در زمان مربیگری علی دایی  به تیم ملی دعوت نشدم اما نظر دایی برایم محترم است. این در حالی است که پیش از آن و در زمان سرمربیگری امیر قلعه نوعی در تیم ملی بودم.

مدافع تیم پرسپولیس گفت: فصل خوبی را در تیم پرسپولیس داشتم و قطبی نفرات آماده را به اردوی تیم ملی دعوت کرده که در میان آنها همه مدافعان موفق در لیگ برتر حضور دارند اما موفقیت تیم ملی مهمترین مساله است و افتخاری برای همه محسوب می شود.


 وی خاطرنشان کرد: همه بازیکنان برای شرکت در تونمنت بین المللی و چهار جانبه قطر عازم این کشور می شوند کسی قبل از اعزام خط نمی خورد، اگر بنابر صلاحدید مربی تیم ملی تنها یک دقیقه هم در زمین حضور داشته باشم تمام تلاشم را برای موفقیت و نتیجه گرفتن تیم ملی می کنم.
 حیدری در مورد مسابقه این هفته پرسپولیس با صبای قم گفت: مسابقه حساسی با تیم صبای قم در هفته 21 لیگ برتر داریم و دوست دارم قبل از حضور در قطر خوشحالی هواداران پرسپولیس را ببینم، به همین دلیل همه تمرکزم را برای بازی روز چهارشنبه دوم دی گذاشته ام تا بایک پیروزی خوب بازی را به اتمام برسانم.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± سه شنبه 88/10/1| ط³ط§ط¹طھ 9:59 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯