html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

بهار 89 - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما در بازی برابر ابومسلم در تمامی نقاط با مشکل روبرو بود و تمامی بازیکنان بازی بسیار بدی به نمایش گذاشتند.

سپهر حیدری  در خصوص شکست3 بر یک برابر ابومسلم اظهار داشت: تمام بازیکنان بازی افتضاحی از خود به نمایش گذاشتند و کابوس بسیار تلخی را برابر ابومسلم تجربه کردیم

وی ادامه داد: در تمام نقاط زمین با مشکل روبرو بودیم. حتی بازیکنان 5درصد توانایی خود را در زمین به نمایش نگذاشتند.

حیدری ضمن مقصر خواندن بازیکنان افزود: حبیب کاشانی و علی دایی به هیچ عنوان در این شکست مقصر نبودند و هواداران بدانند که بازی ضعیف بازیکنان باعث نتیجه نگرفتن پرسپولیس در این دیدار شد.

مدافع پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرمنده هواداران شدیم، اما این شکست تلنگر خوبی قبل از رویارویی با گسترش فولاد تبریز در فینال جام حذفی بود تا با انگیزه بیشتری برابر این تیم قرار گیریم.
حیدری در مورد تمدید قرارداد خود با این تیم یادآور شد: هم اکنون در شرایط حساسی قرار داریم و برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی تلاش می‌کنیم و درست نیست در مورد چنین مسائلی صحبت شود. پس از پایان فصل در این مورد صحبت خواهم کرد.




ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± شنبه 89/2/18| ط³ط§ط¹طھ 1:35 صبح| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمترین حق ما در برابر استیل آذین، برد با اختلاف سه گل بود.

سپهر حیدری پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان ما در این بازی بسیار باهوش عمل کردند و بی‌دلیل نبود که استیل‌آذینی‌ها حتی به دروازه ما هم نزدیک نشدند. رقیب ما هیچ موقعیتی نداشت و اگر کمی دقت کرده بودیم، این بازی را حداقل با اختلاف سه گل می‌بردیم

وی با تشکر از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هواداران ما در این بازی، بسیار باهوش‌تر از بازی رفت عمل کردند. چرا که نحوه تشویق بازیکنان تیم حریف در بازی رفت، تاثیر منفی بر بازی ما گذاشت اما، با کار قشنگی که هوادارانمان انجام دادند و حمایت همه‌جانبه از تیم پرسپولیس از سوی آن‌ها شاهد یک بازی خوب از سوی بازیکنان‌مان بودیم.

سپهر حیدری با اشاره به تاکید علی دایی بر ثبات در خط دفاعی گفت: لازمه یک عملکرد خوب از سوی خط دفاعی ثبات در آن است که علی دایی، در حال پیاده کردن آن است. خط دفاعی ما در سه-چهار بازی اخیر، عملکرد نسبتا خوبی نشان داده و در این بازی هم همان‌طور که مشخص بود، بازیکنان حریف را به طور کامل مهار کرده بودیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فینال جام حذفی نیز گفت: ما در فینال جام حذفی فرصت اشتباه کردن نداریم و باید در تبریز کار را تمام کنیم. هر چند دوست دارم در فینال جام حذفی هم زننده گل قهرمانی تیم پرسپولیس باشم اما من یک دفاع هستم و باید در کار دفاعی خوب عمل کنم. با این وجود همیشه گل‌زنی دارم.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 89/2/12| ط³ط§ط¹طھ 10:23 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

سپهر حیدری در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: مخاطب اصلی نمایشگاه تهران، دانشجویان و دانش آموزان هستند و به منظور رفاه و تسهیل دسترسی آنها به کتاب‏های مورد نظرشان باید امکانات ویژه‌تری برای آنان فراهم شود.
این فوتبالیست افزود: جدا از محتوای کتاب‏ها، طراحی جلدها و انتخاب عناوین کتاب نیز عوامل موثر دیگری در انتخاب کتاب‌ها هستند که طی سال‏های اخیر شاهد پیشرفت خوبی در زمینه چاپ و گرافیک صفحات و جلد هستیم.
وی گفت: قطعا امسال هم از نمایشگاه دیدن خواهم کرد، چرا که فضا و شور و حال نمایشگاه باعث ترغیب به خرید و خواندن کتاب می‌شود.

حیدری با توجه به حضور گسترده و پرشور مردم در نمایشگاه کتاب از مسئولان خواست برای کاهش قیمت‏ها اقدام کنند تا قدرت خرید مردم بالا برود و شاهد رشد و فراگیری کتاب خوانی بین افراد باشیم.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از15تا 25 اردیبهشت در مصلای امامخمینی تهران برگزار می شود.

ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± دوشنبه 89/2/6| ط³ط§ط¹طھ 4:35 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |

<      1   2      

ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯