html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

سپهر حیدری: کمترین حقمان برد با اختلاف سه گل بود - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمترین حق ما در برابر استیل آذین، برد با اختلاف سه گل بود.

سپهر حیدری پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان ما در این بازی بسیار باهوش عمل کردند و بی‌دلیل نبود که استیل‌آذینی‌ها حتی به دروازه ما هم نزدیک نشدند. رقیب ما هیچ موقعیتی نداشت و اگر کمی دقت کرده بودیم، این بازی را حداقل با اختلاف سه گل می‌بردیم

وی با تشکر از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هواداران ما در این بازی، بسیار باهوش‌تر از بازی رفت عمل کردند. چرا که نحوه تشویق بازیکنان تیم حریف در بازی رفت، تاثیر منفی بر بازی ما گذاشت اما، با کار قشنگی که هوادارانمان انجام دادند و حمایت همه‌جانبه از تیم پرسپولیس از سوی آن‌ها شاهد یک بازی خوب از سوی بازیکنان‌مان بودیم.

سپهر حیدری با اشاره به تاکید علی دایی بر ثبات در خط دفاعی گفت: لازمه یک عملکرد خوب از سوی خط دفاعی ثبات در آن است که علی دایی، در حال پیاده کردن آن است. خط دفاعی ما در سه-چهار بازی اخیر، عملکرد نسبتا خوبی نشان داده و در این بازی هم همان‌طور که مشخص بود، بازیکنان حریف را به طور کامل مهار کرده بودیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی فینال جام حذفی نیز گفت: ما در فینال جام حذفی فرصت اشتباه کردن نداریم و باید در تبریز کار را تمام کنیم. هر چند دوست دارم در فینال جام حذفی هم زننده گل قهرمانی تیم پرسپولیس باشم اما من یک دفاع هستم و باید در کار دفاعی خوب عمل کنم. با این وجود همیشه گل‌زنی دارم.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 89/2/12| ط³ط§ط¹طھ 10:23 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯