html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدری : بازی سختی مقابل راه آهن خواهیم داشت - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پنجشنبه شب بازی بسیار سختی مقابل تیم شایسته راه آهن خواهیم داشت.


سپهر حیدری سه شنبه ضمن بیان این مطلب به ایرنا، افزود: معتقدم در این مقطع سخت‌ترین بازی ما مقابل راه آهن است چرا که، این تیم به رغم شایستگی های فراوان درکسب نتیجه موفق نبوده از این رو می‌تواند برای ما مشکل ساز شود.
وی افزود: بر همین اساس تمرینات را به با جدیت دنبال می‌کنیم تا مقابل راه آهن بازی خوبی انجام داده و هر ? 3?امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
مدافع تیم پرسپولیس تهران تاکید کرد: راه آهن به هیچ وجه تیم ضعیفی نیست این تیم در هفته‌های نخست لیگ برتر با بداقبالی رو به رو شده و متاسفانه نتایج خوبی کسب نکرد.

حیدری افزود: کربکندی درراس کادر فنی این تیم قرار دارد او مربی باهوش و باتجربه‌ای است و به طور یقین برنامه‌های زیادی برای این بازی تدارک دیده تا هر ? 3?امتیاز این دیدار را کسب کند از این رو ما باید از هرنظر آماده باشیم.
وی درخصوص تیم پرسپولیس و شرایط فعلی این تیم نیز گفت: خوشبختانه تیم روز به روز هماهنگ تر شده و ما روان تر فوتبال بازی می‌کنیم و در کسب نتیجه نیز موفق بوده ایم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس دراین ارتباط به بازی یکشنبه شب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اشاره کرد و افزود: در شرایط سخت آب وهوایی بازی قابل قبولی مقابل تیم صنعت نفت آبادان که از 3?بازی ?3?پیروزی کسب کرده بود انجام دادیم و نتیجه این بازی را به سود خود تمام کردیم و سعی خواهیم کرد این روند را همچنان ادامه دهیم.

حیدری درخصوص حاشیه‌های تیم پرسپولیس نیز گفت: حاشیه همواره در اطراف تیم های بزرگ است اما درفصل جاری خوشبختانه تیم به هیچ وجه حاشیه نداشته و بازیکنان تنها به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر می‌اندیشند.
تیم‌های راه آهن شهرری و پرسپولیس تهران پنجشنبه شب درچارچوب رقابت‌های لیگ برتر و از هفته پنجم این مسابقات در ورزشگاه آزادی تهران با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
تیم پرسپولیس تهران هم اکنون با کسب ? 9?امتیاز از ? 4?دیدار در رده سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.
تیم راه آهن نیز تنها با کسب یک امتیاز درانتهای جدول رده بندی این لیگ است


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± چهارشنبه 89/5/27| ط³ط§ط¹طھ 12:5 صبح| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯