html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

سپهر حیدرى : تا زمانى که مرا بخواهند در پرسپولیس خواهم ماند - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک فصل پر فراز و نشیب سرانجام توانست در فینال جام حذفى به پیروزى برسد و جام قهرمانى را بالاى سر ببرد.
سپهر حیدرى مدافع تیم پرسپولیس عامل اصلى موفقیت تیم را حضور هواداران پرسپولیس مى داند. در ادامه گفت وگوى کوتاهى با وى انجام دادیم که مى خوانید:
• بازى فینال را با برد پشت سر گذاشتید. در مورد این بازى براى ما صحبت کنید؟

خدا را شکر مى کنم که پیش هوادارانمان بد قول نشدیم و توانستیم حداقل یک جام را به آنها تحویل بدهیم. البته این برد چیزى از شایستگى هاى تیم گسترش فولاد کم نمى کند. تیمهایى که فرهاد کاظمى آنها را هدایت مى کند معمولاً تیمهاى خوبى هستند. تیم گسترش فولاد خیلى ما را اذیت کرد. ما موفقیت هاى زیادى داشتیم و اگر یک سوم از موفقیت خود را تبدیل به گل مى کردیم با اختلاف 6-5 گل این تیم را شکست مى دادیم. به هر حال مهم کسب قهرمانى بود که توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

• هواداران پرسپولیس نیز شما را تنها نگذاشتند. در این رابطه چه نظرى دارید؟
هواداران پرسپولیس با معرفت ترین هواداران فوتبال ایران هستند. آنها در این مدت ثابت کردند که هیچ وقت ما را تنها نخواهند گذاشت. ما در این بازى واقعاً به حضور آنها احتیاج داشتیم چرا که آنها 50 درصد توان ما را تشکیل مى دهند. خیلى خوشحالم که آنها را راضى به خانه فرستادیم.

• براى فصل بعد چه برنامه اى دارید؟
فعلاً به اصفهان آمدم تا پس از مدتها استراحتى داشته باشم. من قلباً پرسپولیس را دوست دارم و به همین خاطر هم این تیم را انتخاب کرده ام. تا زمانى هم که به من احتیاج داشته باشند در پرسپولیس خواهم ماند. امیدوارم که بتوانم در مسابقات آسیایى نیز براى این تیم مفید باشم.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± پنج شنبه 89/3/6| ط³ط§ط¹طھ 4:31 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯