html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدری : سپاهان دوست ندارد تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شود - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

سپهر حیدری مدافع پرسپولیس که در دیدار با فولاد به دلیل محرومیت حضور نداشت امیدوارانه از شانس قهرمانی تیمش حرف می‌زند و اعتقاد دارد این بار نیز مانند چند فصل اخیر تکلیف قهرمانی در هفته پایانی مشخص خواهد شد.

 او می‌گوید: بردهای ما بی‌دلیل نیست و فکر می‌کنم در تیم دایی غرور دیده نمی‌شود. از سوی دیگر فکر می‌کنم پرسپولیس گمشده‌های خود یعنی ثبات، انگیزه و نشاط را پیدا کرده به همین دلیل نیز در هر بازی حریفان را با اقتدار شکست می‌دهد. دایی و کاشانی هر هفته با مطرح کردن مسائل جدید به شکل خاصی انگیزه تیم را برای برد حفظ می‌کنند، از سوی دیگر با وجود کسب چند برد پیاپی فکر می‌کنم هنوز کاری نکردیم چون امتیازات زیادی را با اشتباهات‌مان از دست دادیم و فعلا مشغول جبران آنها هستیم. در این بین قطعا به کار بردن ارنج ثابت از سوی سرمربی در بازی‌هایمان در کسب پیروزی‌ها بی‌تاثیر نبوده است

مدافع پرسپولیس اعتقاد به این موضوع دارد که تکلیف قهرمانی به هفته پایانی و روز آخر کشیده خواهد شد، او در این ارتباط می‌گوید:

 «با وضعیت فعلی دلیلی ندارد که تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده نشود ضمن آنکه خدا آن قدر بزرگ است که همیشه باید از او چیزهای بزرگ خواست. حس خاصی به من می‌گوید تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده خواهد شد. البته در این بین جدا از سپاهان و پرسپولیس نباید از ذوب‌آهن غافل شد که با ادامه نتایج موفق اخیرش به نوعی با سیاست چراغ خاموش به سوی قهرمانی پیش می‌رود.»

حیدری تصریح می‌کند: «خدا هواداران پرسپولیس، کاشانی و دایی را دوست دارد. به همین دلیل و امتیاز‌گیری‌های مثبت تیم‌ در هفته‌های اخیر می‌گوی که پرسپولیس برای تکرار قهرمانی مانند دو فصل پیش خیلی شانس دارد و با کشیده شدن تکلیف قهرمانی به روز آخر ما می‌توانیم جام را در تهران از آن خود کنیم. از سوی دیگر فکر می‌کنم تمامی اعضای سپاهان نیز دوست ندارند تکلیف قهرمانی به هفته‌های آخر کشیده شود چون آنها هنوز اتفاقات دو فصل پیش را به خاطر دارند.»

مدافع پرسپولیس نکته جالبی را در بین صحبت‌هایش مطرح می‌کند: «من فکر می‌کنم نقش هواداران پرسپولیس در تعیین قهرمانی فوق‌العاده مهم و حائز اهمیت است و معتقدم مانند دو فصل پیش که برای هر بازی‌مان80-90 هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند، هواداران‌باید باز هم ورزشگاه‌ها را به تسخیر خود درآورند و پرسپولیس را در راه موفقیت تشویق کنند.»

حیدری در پایان در رابطه با گلزنی‌اش در هفته پایانی در صورت کشیده شدن تکلیف قهرمانی به هفته آخر خاطرنشان می‌کند: «همه دوست دارند گل قهرمانی را بزنند اما برای من فقط قهرمانی پرسپولیس مهم است و گلزنی پرسپولیس برایم چندان مهم نیست چه بسا که اگر گلزنان ما حقیقی یا میثاق هم باشند از آن استقبال می‌کنم چون تنها نکته حائز اهمیت قهرمانی پرسپولیس است.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 88/12/16| ط³ط§ط¹طھ 9:4 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯