html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدرى : اگر کار به روز آخر کشید، در مورد گل قهرمانى صحبت مى کنم - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

سپهر حیدرى مدافع تیم پرسپولیس معتقد است با صحبت هایى که حبیب کاشانى و على دایى کرده اند، این تیم انگیزه و روحیه بسیار خوبى گرفته و در تمام بازیها براى پیروزى به میدان مى رود. آنها مى خواهند شادى هواداران پرسپولیس را با پیروزى هاى بعدى کامل کنند اما باید دید در بازیهاى بعدى چه اتفاقى مى افتد. گفت  وگو با وى را بخوانید:

• بازى با آلومینیوم هرمزگان چطور بود؟

بازى خیلى سختى بود چون آلومینیوم با شایستگى در جام حذفى بالا آمده بود ، باید به شهر هرمزگان و بگوویچ تبریک گفت که تیم خوب و منسجمى را ساخته اند اما ما با استفاده از تجربه در همان نیمه اول کار را تمام کردیم. این 30 درصد توان پرسپولیس بود. ما نیمه دوم بهتر بازى کردیم اما گلها را افزایش ندادیم، هر چند که موقعیت هاى زیادى داشتیم. ما خیلى با تجربه عمل کردیم و از موقعیت هایمان استفاده کردیم اما آنها نتوانستند از فرصت هایى که داشتند ، استفاده کنند. در مجموع نیمه اول به چیزى که مى خواستیم ، رسیدیم.

 

• در لیگ برتر باید با فولاد خوزستان بازى کنید. این بازى را چطور مى بینید؟

 پرسپولیس بازى آسان ندارد. اصلاً بازى آسان نداریم. فولاد شرایط حساسى دارد و آقاى جلالى هم مربى خیلى خوب و کار بلدى است. غرور در تیم ما جایى ندارد و یکى از رمزهاى موفقیت ما هم همین است. در این بازى من نیستم چون 3 کارته شده ام اما مهم نیست چون 25 بازیکن آماده و خوب داریم. همه بازیها تا آخر لیگ براى ما 3 امتیازى است، چه در لیگ و چه جام حذفى ، ما اصلاً بازى 6 امتیازى نداریم چون هنوز در لیگ شانس قهرمانى داریم و تا آخر لیگ مى جنگیم. اگر تراکتورسازى از سپاهان امتیاز بگیرد، شانس ما بیشتر مى شود.


 ممکن است گل قهرمانى را باز هم تو به سپاهان بزنى؟

هیچ چیزى غیر ممکن نیست اما مهم قهرمانى پرسپولیس است. سپاهان شانس زیادى دارد و تیم شایسته اى هم است اما تا لحظه اى که شانس داریم، باید بجنگیم. اگر کار به بازى آخر بکشد، در مورد آن بازى صحبت مى کنم. خیلى احتمال مى دهم که کار قهرمانى به روز آخر بکشد.

 

• با این نتایج فکر مى کنید پرسپولیس شکست ناپذیر است؟

براى این کار خیلى زحمت کشیده شده و آقاى کاشانى و دایى با صحبت هایى که مى کنند، خیلى به بچه هاى تیم انگیزه مى دهند. هیچ تیمى شکست ناپذیر نیست اما سعى مى کنیم تا آخر بازیها امتیاز ندهیم چون به اندازه کل فصل امتیاز داده ایم و دیگر جایى براى امتیاز دادن نداریم. باید در امتیاز دادن خیلى خسیس باشیم و امتیاز ندهیم. سعى مى کنیم شادى هواداران ادامه داشته باشد و این شادى را خراب نکنیم.

 

• به تیم ملى دعوت نشدى. در این رابطه چه صحبتى دارى؟

نظر آقاى قطبى است. خیلى از روزنامه ها و کارشناسان اسم من را مى گفتند که باید در لیست تیم ملى باشد اما اسم من نبود البته این پایان کار نیست. باید به نظر قطبى احترام بگذاریم. براى موفقیت تیم ملى دعا مى کنم. از پرسپولیس باید بازیکنان بیشترى دعوت مى شدند. بازى کردن درپرسپولیس خیلى سخت است و همین که بتوانى در استقلال و پرسپولیس بازى کنى و خودت را حفظ کنى، خیلى سخت است. سعى مى کنم تمام تمرکزم روى پرسپولیس و موفقیت تیمم باشم. آقایان کاشانى و دایى در این رابطه صحبت کرده اند و ما باید تمرکزمان روى پرسپولیس باشد تا دل هواداران تیم شاد بماند. کار سختى داریم تا درپایان لیگ و جام حذفى را ببریم و شادى هواداران ادامه داشته باشد چون پرسپولیس کمتر از تیم ملى نیست.

 

• اینکه مى گویند خصومت دایى و قطبى باعث شده که فقط یک نفر از پرسپولیس به تیم ملى دعوت شود را قبول دارى؟

راجع به این مساله صحبت نمى کنم


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± پنج شنبه 88/12/13| ط³ط§ط¹طھ 11:22 صبح| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯