html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدرى : با حمایت هواداران به قهرمانى مى رسیم - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

از چهارمین برد پیاپى پرسپولیس در لیگ برتر مقابل مقاومت سپاسى شیراز، با سپهر حیدرى مدافع تیم سرخپوش پایتخت تماس گرفتیم و از وى سؤالاتى در خصوص این دیدار پرسیدیم. با ما همراه باشید:

 گفته بودید دیدار با مقاومت سخت خواهد بود. از چه نظر؟
بله، همان طور که قبل از بازى گفته بودم، این دیدار بسیار سخت بود اولاً زمین ورزشگاه و نامساعد بودن آن در روند و کیفیت بازى هر2 تیم تأثیر داشت و باعث شد نتوانیم بازى خوبى از خود ارائه دهیم و درثانى تاکتیک مقاومت در مقابل ما این بود که فقط از همان اول به توپ بلند ضربه مى زدند و همین کار آنها در کیفیت بازى ما هم بى تأثیر نبود. هر چند که مقاومت بازیکنان قابل و خوبى دارد، در نیمه اول هم همان طور که شاهد بودیم خیلى خوب بازى کردند اما خط دفاع ما هم باهوش بود و توانستیم جلوى این تیم به بهترین شکل ظاهر شویم. در نتیجه هم با نتیجه مطلوب از این تیم گذشتیم.

با این برد در لیگ برتر چهارمین پیروزى پیاپى پرسپولیس رقم خورد البته یک پیروزى هم در جام حذفى داشتید حالا با این نتایج از استقلال پیشى گرفتید؟

کسانى که در پرسپولیس و استقلال بازى مى کنند مطمئناً تمام هدفشان رسیدن به بالاى جدول است که ما هم مستثنى از این موضوع نیستیم و تا آخرین لحظه هم به خاطر هواداران خود تلاش مى کنیم که به لطف خدا و تشویق هواداران خود صدر جدول را از آن خود میکنیم
با این اوصاف پس قهرمانى دور از دسترس نیست؟

راستش خیلى سخت است چون سپاهان خیلى خوب نتیجه مى گیرد و البته ذوب آهن هم همین طور. ما هم باید تمام سعى و تلاش خود را به کار بگیریم، در دیدارهاى آتى خود هم هیچ امتیازى را از دست ندهیم تابه این مقام برسیم.

کما اینکه آقاى مهابادى هم گفته بودند که دایى با پرسپولیس کار خاصى نکرده تا به 4 پیروزى رسیده است؟

خوب البته آقاى مهابادى نظر خودشان را گفتند. ایشان سابقاً بازیکن خوب و در حال حاضر هم مربى خیلى خوبى هستند اما دایى هم شخصیت بزرگ و ملى دارد، فکر مى کنم عملکرد خوب دایى باعث نتیجه گرفتن پرسپولیس شده است و بس. دایى با تمرینات به روز خود باعث بالا رفتن انگیزه و روحیه در همه اعضاى تیم شده است که این مسائل در نتیجه گرفتن پرسپولیس بى تأثیر
نبوده است.

از خودتان بگویید از عملکردتان در این دیدار راضى بودید؟
بله. خدا را شکر ما همه باهم هماهنگ بودیم، هرچند که فشار زیادى روى تک تک ما بود اما توانستیم بازى خوبى از خود ارائه دهیم. امیدوارم که توانسته باشیم رضایت کادر فنى را کسب کنیم.
بازى بعدى را چطور مى بینید؟

راستش ما یک بازى در جام حذفى مقابل آلومینیوم هرمزگان و همچنین در بازى هاى لیگ با فولاد داریم که در همه این دیدارها فقط به حمایت هواداران خود نیاز داریم که انشاءالله بتوانیم به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم و به مقام قهرمانى برسیم.

 


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± یکشنبه 88/12/2| ط³ط§ط¹طھ 6:52 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯