html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدری: بردن مس از نان شب هم واجب تر است - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

مدافع وسط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای شکست مس کرمان برنامه و تمرینات خوبی را در طول هفته مرورکرده‌ایم چرا که پیروزی در این دیدار برایمان از نان شب نیز واجب تر است. سپهر حیدری امروز با اشاره به اینکه پرسپولیس در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست داده است افزود: برای اینکه به صدر جدول و قهرمانی برسیم هم پیمان شده‌ایم که دیگر به هیچ تیمی چه درخانه و چه دربازی‌های خارج از خانه امتیاز ندهیم. وی درخصوص دیدار برابر مس و تغییرات این تیم گفت: توجهی به اتفاقات اخیر باشگاه مس کرمان نداریم معتقدم آنها تیم خوبی بوده و در خطوط هافبک و حمله بسیار خطرناک هستند مهاجمان تیم مس می‌توانند برای سایر تیم‌های مشکل درست کنند با این حال تنها برای شکست آنها به آزادی می‌رویم.

مدافع وسط پرسپولیس تهران درخصوص تازه‌ترین وضعیت تیمش نیز گفت: متاسفانه کریم باقری و شیث رضایی را برای این دیدار دراختیار نخواهیم نداشت. اما تمرینات خوبی را در پشت سرگذاشته ضمن پر کردن خلاء این بازیکنان آماده ارائه یک بازی تماشاگر پسند نیز هستیم.

وی افزود: یک و سال و نیم است که دل هواداران را شاد نکرده‌ایم می‌خواهیم با کسب قهرمانی در فصل جاری ضمن جبران این موضوع از آنها که هیچ وقت حمایت خود را از تیم کنار نگذاشته اند، قدردانی کنیم.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± چهارشنبه 88/9/11| ط³ط§ط¹طھ 6:9 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯