html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

سپهر حیدری: پرسپولیس قهرمان نیمفصل میشود - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

پرسپولیس در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی مقابل تراکتورسازی موفق به کسب 3 امتیاز شد که رقیب دیرینه‌اش یعنی استقلال در مصاف با ذوب‌آهن شکست را پذیرفت. 
سپهر حیدری مدافع تیم پرسپولیس در گفت‌وگویی دراین‌باره گفت: «ما به نتایج دیگر تیم‌ها کاری نداریم اما تکلیف پرسپولیس روشن است. ما روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم. در هفته‌های نخست بازی‌ها، نمایش خوبی نداشتیم، نتایج قابل‌قبولی هم کسب نکردیم اما به مرور زمان شرایط بهتری را به دست آورده‌ایم. طوری که حالا به جرات می‌توانم ادعا کنم تیم ما یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی است.»

حیدری ادامه داد: «پرسپولیس حق توقف در هیچ ایستگاهی را ندارد. ما به اندازه کافی باعث حسرت هواداران پرسپولیس شده‌ایم. سال گذشته هیچ جامی برای هواداران به ارمغان نیاوردیم اما امسال می‌خواهیم به هواداران صبور پرسپولیس جام قهرمانی هدیه کنیم.» مدافع تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: «معتقدم بازی‌های سنگینی در انتظار ماست. سپاهان، استقلال و ذوب‌آهن مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند. مطمئن هستم که رقابت این 4 تیم تا هفته‌های پایانی ادامه خواهد داشت و تکلیف قهرمانی در روز آخر مشخص می‌شود. اما با همه این حرف‌ها پرسپولیس باید نتایج قابل‌قبولی را کسب کند و وظیفه‌ای جز این ندارد.»

وی با اشاره به نقش موثر کاشانی در مهار حاشیه‌های پرسپولیس تاکید کرد: «کاشانی صداقت دارد. این حرف تنها من نیست و همه بازیکنان او را به عنوان مدیری صادق قبول دارند. حداقل اینکه وقتی باشگاه پول ندارد وعده‌های دروغ نمی‌دهد. او از زمانی که به پرسپولیس آمده تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تیم ما از حاشیه‌ها دور باشد.» مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا تیم شما به قهرمانی نیم‌فصل فکر می‌کند، گفت: «صددرصد قهرمان نیم‌فصل می‌شویم. باید بگویم هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است. ما شرایط خوبی داریم. در 4 هفته اخیر تنها دو گل دریافت کرده‌ایم که این البته آمار مناسبی است.» 

حیدری در خصوص قرار گرفتن خود در ترکیب اصلی پرسپولیس نیز گفت: «من تابع تصمیمات کادر فنی هستم. خوشحالم که در ترکیب اصلی قرار دارم. اما اگر روزی روی نیمکت بنشینم از صمیم قلب برای تیمم آرزوی پیروزی خواهم داشت. ما در هفته پانزدهم بازی سختی مقابل استیل‌آذین در پیش داریم اما امیدوارم پرسپولیس با شکست استیل‌آذین روند رو به رشد خود را ادامه دهد


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/8/8| ط³ط§ط¹طھ 10:0 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯