html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدری : باید روند موفقیتهایمان را ادامه دهیم - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

 سپهر حیدری در مورد بازی روز گذشته تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خوبی بود و خط دفاعی ما را بسیار آزار داد. خوشحالم قدر موقعیت‌ها را دانستیم و امیدوارم هواداران از ما راضی باشند.
وی ادامه داد: به مردم تبریز و تیم تراکتورسازی تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی این تیم‌ در نتیجه‌گیری موفق‌ عمل کند.
حیدری در مورد ترکیب پرسپولیس گفت: پرسپولیس 31 بازیکن آماده دارد و کرانچار انتخاب می‌کند که چه کسی در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد.
مدافع پرسپولیس افزود: ای کاش آن گل دقیقه پایانی را دریافت نمی‌کردیم تا دروازه‌مان بسته می‌ماند، البته خاصیت فوتبال همین است و نمی‌توان لحظات را پیش‌بینی کرد.

 

وی با اشاره به این که جهش بزرگ پرسپولیس به صدر جدول باید هر چه سریع‌تر اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: باید به فکر تداوم پیروزی‌هایمان باشیم تا به خواسته‌ها و اهداف بزرگ خود برسیم.
حیدری در مورد غیبت شیث رضایی در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: جای شیث در این مسابقه خالی بود، اما خط دفاعی پرسپولیس در غیاب رضایی خوب کار کرد. من 2 سال کنار باقری‌ها بازی کردم و با هم هماهنگی داریم.
پرسپولیس با پیروزی 2 بر یک مقابل تراکتورسازی از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با 23 امتیاز در مکان چهارم جدول ایستاد و تراکتورسازی با این شکست با 17 امتیاز در مکان یازدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.
در هفته چهاردهم لیگ برتر پرسپولیس شنبه به مصاف استیل‌آذین می‌رود و تراکتورسازی در ورزشگاه خانگی با مس‌کرمان دیدار خواهد کرد.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± سه شنبه 88/8/5| ط³ط§ط¹طھ 2:33 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯