html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

سپهر حیدری: هر چه داد زدیم کسی برنمی گشت! - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

پرسپولیس مقابل مقاومت یک تیم بی مهار بود. اگر آن 2 گل دقایق پایانی تیم شیرازی به ثمر نمی رسید پرسپولیس به یک برد بسیار باشکوه دست پیدا می کرد. 
به بهانه این تعلل خط دفاع سراغ سپهر حیدری مدافع اصفهانی پرسپولیس رفتیم و با او در مورد مسائل مختلف به گفت وگو نشستیم. 

مقاومت خیلی زود جلوی پرسپولیس وا داد نظر تو در این باره چیست؟
می دانید که حریف تا قبل از این بازی باخت نداشت و حتی چند هفته با شایستگی در صدر جدول قرار گرفته است. آنها بازیکن نامی ندارند اما بازیکنان آنها سرعتی، سرزن و گلزن هستند و واقعا در این بازی ما را اذیت کردند.

چه شد که در دقایق پایانی، دفاع پرسپولیس آنقدر آشفته عمل کرد؟ 
در 5 دقیقه آخر بازی همه می خواستند گل بزنند. من عملکرد دفاعی تیم را بد نمی بینم، اما متاسفانه وقتی بچه ها بازی را ول کردند و رفتند تا تعداد گل ها را به عدد 5 یا 6 برسانند دفاع آسیب پذیر شد.

روی گل دوم مقاومت خیلی شاکی بودی. ماجرا چه بود؟ 
در آن صحنه دفاع راست ما در محل حضور نداشت. جناح راست مان خالی بود و من هم دست تنها فقط مجبور شدم خودم را به سمت توپ پرت کنم اما این کار هم ثمری نداشت و توپ تبدیل به گل شد. هر چه فریاد می زدیم بچه ها برگردند برنمی گشتند. فکر می کنم این گل درس خوبی به ما داد تا دیگر براحتی بازی و خط دفاع را رها نکنیم. 

در چند سال اخیر، پرسپولیس هر از چندگاهی چنین بازی خوبی را از خود به نمایش می گذاشت اما بعد نمی توانست روند پیروزی هایش را حفظ کند. این بار چه خواهد کرد؟
مطمئن باشید این بار شرایط فرق می کند. ما به این برد نیاز داشتیم اما این برد برای خلاصی کامل از حاشیه ها کفایت نمی کند. ما به بردهای بیشتری نیاز داریم. ما در این مدت جز در بازی با شاهین بوشهر بد بازی نکردیم. مطمئن باشید از این بازی به بعد بهتر هم ظاهر خواهیم شد. 

استقبال هواداران در این بازی خوب نبود؟ 
البته همان هایی که آمده بودند برایمان سنگ تمام گذاشتند و جا دارد که از آنها تشکر کنیم. اما باید به آنها هم حق بدهیم. خیلی هواداران مان را در این مدت اذیت کرده بودیم. ما این برد را به آنها تقدیم می کنیم و منتظریم تا در بازی بعدی که در آزادی برگزار می شود دوباره شاهد حضور پرشور آنها در ورزشگاه باشیم.


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 88/7/17| ط³ط§ط¹طھ 12:34 صبح| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯