html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

javahermarket

حیدری : پرسپولیس، مجموعه یکدست و بی حاشیه ای شده است - حامیان سپهرحیدری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


حامیان سپهرحیدری

مدافع تیم پرسپولیس اردوی تدارکاتی این تیم در شهر مشهد را بسیار مفید دانست و از آن به عنوان یکی از بهترین اردوهای دوران ورزشی خود یاد کرد.

سپهر حیدری در مصاحبه اختصاصی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در مشهد پاسخگوی سوالات ما بود:

اردوی مشهد از نظر امکانات و بازدهی چه طور بود؟
این اردو بسیار مفید بود و فکر می کنم یکی از بهترین اردوهایی بود که در داخل ایران برگزار کردیم من خودم تاکنون اردویی که تا این حد مثمرثمر باشد را تجربه نکرده بودم هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ معنوی. آرامش خوبی در اردو حکمفرما بود و امکاناتی که در اختیار ما بود نیز بسیار مطلوب بود. در اینجا جا دارد از مردم مشهد هم به خاطر همکاری و لطفی که به ما داشتند تشکر کنم.

یعنی معتقدید که از این تعطیلات سود برده اید؟

بله. این بستگی به خودمان دارد که چنین تعطیلاتی را به شکل سودمندی سپری کنیم یا خیر. با این برنامه ریزی که تیم ما داشت توانستیم حداکثر بهره و استفاده را از این فرصت ببریم و به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود بپردازیم.
می شود در این مورد بیشتر توضیح دهید؟

به خصوص در مورد بازیسازی از خط دفاع. همچنین روی این نکته کار شد که در یک تیم دفاع کردن تنها وظیفه خط دفاعی نیست و بر شرکت تمام بازیکنان در امور دفاعی تاکید شد

پرسپولیس این فصل به خاطر میل تیمی به حمله گاهی در ضد حملات دچار مشکل شده بود.

دقیقا. ما  روی ضد حمله ها گل هایی را دریافت کرده ایم چون در جریان بازی گاهی مازیار زارع هافبک دفاعی ما تنها می ماند. در این اردو روی این موضوع و نحوه پوشش دادن این ضعف هم کار کردیم. به علاوه تیم های در مقابل تیم قدرتمندی مثل پرسپولیس از تاکتیک شوت زدن برای رسیدن به گل استفاده می کنند نحوه مقابله با این حربه نیز در دستور کار تمرینات ما بود.
در حال حاضر پرسپولیس در جدول رده بندی شرایط خوبی دارد این باعث افزایش انگیزه بازیکنان برای تلاش بیشتر خواهد شد و یا برعکس عامل ضد انگیزشی خواهد بود؟

این موضوع صد در صد باعث افزایش انگیزه ما می شود ما پس از ماه ها دوری از صدر جدول قصد نداریم این شادی را از هواداران میلیونی تیم خود بگیریم و قصد داریم در بازی با پاس و بازی های آینده با همین هدف به جنگ رقبای خود برویم. این تیم پرسپولیس می تواند در آسیا هم حرف اول را بزند چون  مدیرعامل، کادر فنی، بازیکنان و حتی تدارکات تیم مجموعه ای یکدست و بی حاشیه را تشکیل داده اند که همین مهم ترین سرمایه برای هر تیم فوتبال است.
تا اینجای بازی ها استقبال هوادان فوتبال از لیگ برتر چشمگیر نبوده است نظر شما در این باره چیست؟
باور کردنی نیست که فقط 30هزار نفر برای تماشای بازی پرسپولیس به استادیوم بیایند و امیدوارم اتفاقی بیافتد که مانند گذشته شاهد حضور پر تعداد هواداران در استادیوم ها باشیم

آقای حیدری در پایان اگر حرف ناگفته ای باقی مانده بفرمایید
علاوه بر همه کسانی که برای موفقیت تیم پرسپولیس تلاش می کنند نباید از فعالیت خستگی ناپذیر تیم پزشکی و ماساژورهای تیم غافل ماند که باعث می شوند تا بازیکنان همیشه در بهترین شرایط آمادگی قرار بگیرند تا در خدمت تیم پرسپولیس باشند


ظ†ظˆط´طھظ‡ ط´ط¯ظ‡ ط¯ط± جمعه 89/6/12| ط³ط§ط¹طھ 2:18 عصر| طھظˆط³ط· نسترن کیا| ظ†ط¸ط±ط§طھ ( ) |


ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯ :: :: ظƒط¯ظ‡ط§ظٹ ط¬ط§ظˆط§

ï»؟ ظ‚ظٹظ…طھ ط®ظˆط¯ط±ظˆ - ظ‚ط§ظ„ط¨ ظˆط¨ظ„ط§ع¯